عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در راستای فرهنگ‌سازی اهدا عضو: یک بوشهری مسیر ۱۲۰۰ کیلومتری بوشهر_ تهران را پیاده‌روی می‌کند

دکتر عیسی صفوی افزود: اسماعیل مسیح‌گل قرار است پیاده‌روی خود را از روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه ۹۷ از شهر برازجان شروع کرده و پس از طی ۲۹ روز و با گذشتن از استان‌های فارس، اصفهان و قم در تاریخ ۱۱ مرداد به تهران می‌رسد و در آنجا مورد استقبال مسئولین وزارت بهداشت و هنرمندان قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: این ورزشکار هم‌استانی موردحمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرارگرفته به‌نحوی‌که آزمایشات کامل جسمی برای او صورت گرفته و نیز جعبه کمک‌های اولیه نیز در اختیار ایشان قرار داده‌شده است.
رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مسیر پیاده‌روی نامه‌نگاری‌های لازم جهت استقبال، اسکان و پشتیبانی وی صورت گرفته تا با کمترین مشکل اقدام فرهنگی خود را به انجام برساند.
دکتر صفوی با اشاره به اینکه ایشان توسط دانشگاه علوم پزشکی بیمه حوادث شده‌اند بیان داشت: وی از نقطه شروع تا نقطه پایان در قالب ستاد هدایت، مورد پشتیبانی و حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده و شرایط جسمی ایشان در تمام طول مسیر ارزیابی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تجهیزات موردنیاز در اختیار ایشان قرارگرفته است خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌‌ها در مسیر پیاده‌روی کارت اهدا عضو به متقاضیان اهدا خواهد شد.
این مقام مسئول یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که اسماعیل مسیح‌گل در شهرهای محل اسکان انجام خواهد داد دیدار با خانواده‌های اهداکنندگان عضو است که در این راستا هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ م.ف ۱۰۲۶