عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری اولین جلسه قدردانی از زحمات همکاران برگزیده خدمات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، اولین جلسه قدردانی از زحمات همکاران برگزیده خدمات مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با حضور دکتر صادق نیت رئیس، مرادی دلیر مشاور و رئیس دفتر ریاست مجتمع، آریاملو سرپرست مدیریت پرستاری، دکتر قادری سرپرست روابط عمومی، آقاملایی رئیس واحد خدمات و تعداد ۲۵ نفر از برگزیدگان حوزه خدمات مجتمع، یکشنبه ۱۰ تیر ۹۷ برگزار شد.
در این مراسم دکتر صادق نیت در فضایی صمیمی، با اشاره به اهمیت فعالیت همکاران حوزه خدمات مجتمع اظهار داشت: همه ما یک تیم هستیم و پایه و اساس موفقیت تیم‌ها ازجمله تیم درمانی همکاری و فعالیت همدلانه تمامی اعضای آن از پزشک و پرستار تا تکنسین و نیروی خدماتی است و در این صورت است که بیماران با دریافت خدمات مطلوب و با سلامت و رضایتمندی بیمارستان را ترک خواهند کرد. وی افزود: در این راستا نحوه برخورد تمامی همکاران ازجمله نیروهای خدمات و انجام وظایفشان با دلسوزی و مسئولیت‌پذیری، حائز اهمیت بالایی است.
سپس آقاملایی و آریاملو در توضیحاتی معیارهای انتخاب همکاران برگزیده خدمات را تلاش قابل‌تقدیر در امر نظافت بخش‌ها و رعایت استانداردهای بهداشت محیط، همکاری با سرپرستاران بخش‌ها در انجام وظایف محوله، برخورد مناسب و کمک‌رسانی به‌موقع به بیماران، انجام صحیح فعالیت‌هایی از قبیل انتقال بیماران و نمونه‌ها به خارج از بخش‌ها، رعایت اصول بهداشت و پوشش حرفه‌ای و ... دانستند.
سپس همکاران برگزیده حوزه خدمات، به بیان نظرات و چالش‌های فعالیت خود پرداختند.
توضیح اینکه به‌منظور تشویق همکاران حوزه خدمات مجتمع، هرماه به بیست‌ نفر از برگزیدگان حوزه خدمات با توجه به معیارهای اعلام‌شده جوایزی اهدا خواهد شد.