آگهی مناقصه عمومی خرید، نصب و راه¬اندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج
دانشگاه یاسوج با استناد به آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در نظر دارد خرید، نصب و راهاندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج با مشخصات ذیل را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحلهای واگذار نماید.
۱- عنوان مناقصه: خرید، نصب و راهاندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج
۲- محل اجرای کار: یاسوج، دانشگاه یاسوج، دانشکده منابع طبیعی
۳- مدت اجرای کار: ۳۵ روز
۴- نوع قرارداد: خرید، نصب و راهاندازی آسانسورهای دانشکده منابع طبیعی دانشگاه یاسوج
۵- محل تامین اعتبار: اعتبارات تملک دارایی سرمایهای در قالب اسناد خزانه اسلامی به سررسید ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
از کلیه شرکتهای واجد صلاحیت که دارای پرونده طراحی، نصب و مونتاژ آسانسور (دارای اعتبار) از طرف سازمان صنعت و معدن و تجارت و مراجع ذیصلاح و ثبت شده در سامانه مدیریت بازرسی آسانسورهای کشور باشند دعوت میگردد از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۸ با ارایه یک فقره فیش واریزی به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب ۷۸۷۵۹۴۰۲۶۴ بنام تمرکز وجوه درآمد اختصاصی دانشگاه نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه یاسوج به واحد قراردادها (فرهاد کریمی) مراجعه و اسناد و مدارک مناقصه را دریافت و از روز سهشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ لغایت پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ مدارک و مستندات خود را در سه پاکت دربسته و لاک و مهر شده به شرح ماده ۱۱ این آگهی تحویل و رسید دریافت نمایند.
۶- متقاضیان میبایست مبلغی معادل ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی ضمانتنامه معتبر بانکی به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار در پاکت الف ارایه نمایند.
۷- پس از دریافت اسناد و ثبت اسم شرکت در لیست مناقصهگران در صورت عدم تمایل به شرکت برای مناقصه میبایست مراتب را تا ساعت ۱۲ وقت اداری مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۳به دستگاه مناقصه گزار کتباً اطلاع دهند.
۸- زمان بازگشایی پاکتهای پیشنهاد دهندگان در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۰۱در دفتر معاونت اداری و مالی میباشد.
۹- دانشگاه در رد یا قبول پیشنهادات بر اساس مفاد آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه مختار میباشد.
۱۰- متقاضیان باید به صورت کتبی اعلام نمایند که مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب دی ماه ۱۳۳۷ نمیباشند(فرم پیوست).
۱۱- شرایط تکمیل پاکات مناقصه به ترتیب ذیل میباشد:
پاکت الف- ضمانتنامه شرکت در مناقصه
پاکت ب- حاوی مستندات و موئد توانمندیهای کاری و تخصصی مناقصهگر (پیمانکار) و سوابق مربوطه و اسناد و قبول پذیرش شرایط مندرج در آگهی فراخوان مناقصه و مستندات ممهور به مهر مناقصهگر و اصل شرایط عمومی و خصوصی با مهر اصل و امضای متقاضی و مناقصهگزار (اسناد حاضر)
پاکت ج – نامه رسمی ممهور به مهر مناقصهگر با ذکر قیمت پیشنهادی به همراه پیشفاکتور دستگاه پشنهادی شامل مشخصات کامل تخصصی و فنی دستگاه با درج قیمت فروش دستگاه و انجام کلیه خدمات موضوع مناقصه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده با اصل مهر و امضای مجاز و تعهدآور متقاضی
۱۲- هزینههای چاپ و آگهیهای مربوط به عهده برنده مناقصه میباشد.
۱۳- به پیشنهادهای مخدوش و یا مشروط ترتیب اثر داده نمیشود.
۱۴- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور میباشد.
۱۵- مالیات بر ارزش افزوده در صورت ارائه گواهی از سوی پیمانکار بر عهده کارفرما میباشد.
۱۶- مکان تحویل مدارک تکمیل شده: یاسوج، خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه یاسوج، دفتر معاونت اداری و مالی