عمومی | انجمن مهندسی برق و الکترونیک ایران

گزارش بیست وچهارمین جلسه از دهمین دوره هیأت‌مدیره انجمن


بیست‌وچهارمین جلسه از دهمین دوره هیأت‌مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران از ساعت 15 تا16:30 روز چهارشنبه مورخ 26/04/1392 باحضور اعضای هیأت‌مدیره،‌ مسئولین و نمایندگان شاخه‌ها در دبیرخانه انجمن برگزار شد که اهم مطالب مطروحه در جلسه بشرح زیر بود:

نوزدهمین کنفرانس شبکه‌های توزیع نیروی برق
آقای مهندس بهادری رییس کمیته اجرایی این کنفرانس اظهار داشتند برای برگزاری این کنفرانس سه محل هتل المپیک، نیروگاه طرشت، و پژوهشگاه مدنظر می‌باشند. بر اساس بررسی‌های انجام‌شده، هتل المپیک به دلیل برگزاری برنامه دیگری بعنوان الترناتیو حذف می‌شود، پژوهشگاه نیرو برای برپائی کنفرانس دومیلیارد ریال پیشنهاد نمود و نیروگاه طرشت هزینه کمتری را پیشنهاد نمود. در پایان مقرر شد آقای مهندس خوش‌خلق آخرین تخفیف‌ها را درخواست نمایند و درصورتی‌که قیمت بالا باشد انحمن قادر به پرداخت این هزینه سنگین نمی‌باشد و در چنین حالت مقررشد کنفرانس در نیروگاه طرشت برگزارگردد.

ششمین کنفرانس نیروگاه‌ها
آقای مهندس شجاعی رییس کمیته اجرایی ششمین کنفرانس نیروگاه‌های برق، ضمن ارائه گزارشی ازفعالیت‌های انجام شده، اظهار داشتند که کار کنفرانس طبق برنامه در حال انجام است. مشکلات سایت انجمن با همکاری نیروگاه ری و آقای مهندس صمدی در حال برطرف شدن می‌باشد.

نامزدهای انتخابات هیأت‌مدیره مرکزی
تا پایان مهلت، افراد مشروحه زیر بعنوان نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات هیأت‌مدیره مرکزی نهائی شدند:
مهندس کریم آزادگان
مهندس سیف اله آگاه
مهندس اسماعیل زاده
مهندس ناصر اسکندری
مهندس احمد احمدی
مهندس علی اصغر امجدی
مهندس محمد بالی بیگی
مهندس محمد علی بشکار
مهندس اصغر حدادی
دکتر محمد تقی بطحائی
مهندس مرتضی بهادری
مهندس محمد بهزاد
مهندس محمد پورانِیان
مهندس معین تقوی پور
مهندس حبیب اله جباری
مهندس ملک جعفریان
مهندس منوچهر جعفری کلیجی
دکتر محمود جورابیان
مهندس سید زمان حسینی
دکتر سید حسین حسینی
دکتر قدرت اله حیدری
مهندس غلامرضا خوش خلق
دکتر احمد دادپور
دکتر جواد روحی
دکتر مسعود رشِیدی نژاد
دکتر حیدرعلی شایان فر
مهندس منصور شجاعی
دکتر ابراهیم طالبیان
مهندس حمیدرضا صالحی
مهندس سعید صفاری امان
دکتر علی اکبر صنعتی
دکتر حسین عسکریان ابیانه
مهندس حسین عبدالخالق زاده
دکتر حسن غفوری فرد
دکتر گئورگ قره پتیان
مهندس حسین کشانی آرائی
مهندس محمدرضا کیان مهر
مهندس سعید مهذب ترابی
مهندس هومان محمودی
مهندس مسغود معین پور
مهندس علی رضا مهدوی
دکتر محمد رضا نصر آبادی
مهندس محمد صادق وجدانی
مهندس محمدعلی وحدتی
مهندس سید محمد هاشمی
مهندس ناصر یوسف پور
دکتر هاشم اورعی


زمان برگزاری انتخابات که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود از 8 صبح روز دوشنبه 28 مرداد تا ساعت 18 روز 30 مرداد ادامه دارد ولی جلسه مجمع عمومی در تهران و سایر شاخه‌ها از ساعت 17:30 الی 18:30 روز چهارشنبه 30 مردادماه سال 1392 در محل مناسب که توسط مسئولین شاخه‌ها انتخاب می‌شود انجام می گرد. جلسه مجمع عمومی در تهران توسط کمیته‌ای مرکب از آقایان صمدی، گودرزی فراهانی و منصوری پیگیری می‌شود.

سایت ثابت برای انتخابات
آقای مهندس صمدی اظهار داشتند از هم اکنون آمادگی لازم در سایت برای برگزاری انتخابات مهیا است ولی بخش زیادی از اطلاعات اعضا تاکنون دریافت نشده و از کلیه نمایندگان شاخه‌ها درخواست کرد ضمن تسریع در تکمیل مشخصات اعضا (شامل کد ملی و آدرس ایمیل)، درصورت نیاز به هرگونه تماس با مسؤول سایت، صرفاً درصورت نیاز ازطریق پست‌الکترونیکیinfo@iaeee-iran.org با ایشان مکاتبه فرمایند تا در اسرع وقت به سئوالات پاسخ دهند.

ساختمان انجمن در پردیس
بررسی‌های انجام شده توسط هیأت‌مدیره نشان می‌دهد که امکان تکمیل ساختمان انجمن در شهرک پردیس به دلیل نبود بودجه میسر نمی‌باشد. براین اساس مقررگردید کمیته‌ای مرکب از آقایان دکتر غفوری، مهندس هاشمی و مهندس بهادری اقدامات لازم را نسبت به فروش این ساختمان انجام دهند.

درخواست شاخه غرب
آقای مهندس مرادی از طریق نامه و نماینده شاخه غرب برای پرداخت مانده بدهی کنفرانس هجدهم درخواست کمک مالی نمودند. همانطور که در جلسات کمیته اجرائی بیان گردید، اولین اقدام لازم جهت رفع این مشکلات پیش‌بینی درآمد و هزینه می‌باشد که بارها این مطلب توصیه شد و حتی از طرف هیأت مرکزی پیشنهاد شد آنچه بعنوان هزینه پیش‌بینی نمودید 20 درصد بیشتر منظور و میزان درآمد هم 20 درصد کمتر از مقادیر برآوردی ملاک هزینه قرارگیرد و این شیوه می‌تواند هزینه‌های پیش‌بینی نشده را پوشش دهد. ضمناً طی هفده دوره برگزاری این کنفرانس در گذشته، برای این کنفرانس‌ها هیچوقت چنین مشکلی اتفاق نیافتاده است.

گزارش شاخه‌ها
در این جلسه نمایندگان شاخه‌های انجمن در خوزستان، قم و اصفهان گزارش جامعی از فعالیت‌های این شاخه‌ها را ارائه دادند.

جلسه آاینده
بیست و پنجمین جلسه هیأت‌مدیره دهمین دوره انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران از ساعت 17:30 تا 19:00روز چهارشنبه مورخ 30/05/92 در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی نیروگاه طرشت واقع در خیابان ستارخان، ضلع شمالی نیروگاه طرشت برگزار می‌گردد.