عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام

زنگ سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد

به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، زنگ سلامت در سالن های ورزشی و خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه به صورت هفتگی برگزار می شود. به گزارش خبرنگار وب دا به نقل از مفدا ایلام، مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به سبک زندگی ماشینی امروز و اهمیت انجام فعالیتهای بدنی و ورزشی، راهکارهای مناسبی درجهت ترغیب دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان متولیان سلامت جامعه از سوی اداره تربیت بدنی دانشگاه اندیشیده شده است که شامل برگزاری زنگ سلامت به صورت هفتگی در خوابگاهای دانشجویی و سالن های ورزشی دانشگاه می باشد. خانم بیرامی افزود: هدف از برگزاری زنگ سلامت ترویج ورزش همگانی در جامعه می باشدو به صورت مستمر نیز اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و پوستر و سایت مفدا نیز انجام می شود. وی ادامه داد: گروه هدف برنامه های زنگ سلامت شامل دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی می باشدکه در این راستا زنگ سلامت به مناسبتهای مختلف بویژه گرامیداشت هفته سلامت، هفته خوابگاه ها و هفته محیط زیست نیز به صورت مجزا برای کارکنان و دانشجویان دختر و پسر اجرا شده است.