عمومی | دانشگاه مازندران

تقدیر فرهنگستان علوم از عضو هیات علمی دانشگاه مازندران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین روز گرامی داشت ابوریحان بیرونی و تجلیل از ۶ پژوهشگر جوان برجسته کشور در رشته های علوم پایه، در محل فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

براساس این گزارش، در چهارمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان برجسته رشته های علوم پایه کشور که با حضور مسوولان فرهنگستان علوم، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها، تعدادی از اصحاب رسانه و خانواده های منتخبان برگزار شد، ۶ تن از پژوهشگران برتر در رشته های فیزیک، ریاضی، زیست‌شناسی، زمین‌شناسی و شیمی به عنوان برگزیده جایزه ابوریحان معرفی و از سوی فرهنگستان علوم تقدیر شدند.

در این مراسم از دکتر علیرضا نقی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه مازندران و استاد تمام گروه زیست شناسی این دانشگاه به عنوان پژوهشگر جوان برجسته کشور در شاخه زیست شناسی تجلیل شد.

یادآور می شود: دکتر نقی نژاد دارای ۱۲۰ عنوان مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و یک عنوان ترجمه کتاب بوده و همچنین موفق به دریافت گرنت های بین المللی، بورس های تحقیقاتی برای فرصت های مطالعاتی و شرکت در برنامه های آموزشی و تحقیقاتی در کشور انگلیس، آلمان، فرانسه و اکراین شده است.

روابط عمومی دانشگاه مازندران
امور رسانه های گروهی