عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

خیّرین قزوین، بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال برای تامین سلامت مردم اهدا کردند

جلال امینی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین گفت: در دو سال گذشته، از سوی خیّرین استان قزوین بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال کمک نقدی یا غیر نقدی برای هزینه شدن در امور سلامت مردم اهدا شده است.

امینی این مطلب را در نشست روز ششم تیر ۱۳۹۷ در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد و ادامه داد: با کمک خیرین، تاکنون خدمات ارزشمندی برای تامین سلامت مردم انجام شده است و امیدواریم با تداوم این کمک ها کارهای بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی عنوان کرد: احداث و تکمیل مرکز سلامت جامع الوند در دو طبقه با تامین دو دستگاه دیالیز و اختصاص بیش از پنج میلیارد ریال، احداث مرکز جامع سلامت معلم کلایه با ۵۰ میلیارد ریال، احداث و تکمیل پایگاه فوریت های شهری ضیاء آباد با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، مرکز دیالیز الوند با ۵۰ میلیارد ریال و ساخت مرکز فوریت های پزشکی در مینودر با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله اقدامات این مجمع است.

این خیّر حوزه سلامت تصریح کرد: راه اندازی ساختمان کلینیک فوق تخصصی پونک با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، با اختصاص شش میلیارد ریال، ساخت کلینیک در خیابان سعدی با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، تهیه دو دستگاه دیالیز برای مرکز آموزشی - درمانی ولایت با یک میلیارد ریال و اهدای یک باب منزل مسکونی در خیابان نواب با سه میلیارد ریال در سال های اخیر انجام شده است.

امینی بیان کرد: احداث مرکز سلامت در مینودر و کلینیک دندانپزشکی، تکمیل آزمایشگاه دانسفهان با سه میلیارد ریال، احداث و تجهیز ساختمان رادیوتراپی با پیشرفت ۸۰ درصدی در مرکز آموزشی - درمانی ولایت با ۱۲ میلیارد ریال، مرکز سلامت شهرک مهرگان با هشت میلیارد ریال، تکمیل پایگاه اورژانس شهرک صنعتی کاسپین با ۹۰۰ میلیون ریال و تجهیز بخش دیالیز مرکز آموزشی - درمانی بوعلی سینا با دو میلیارد و ۵۰۰ می لیون ریال از دیگر کارهایی است که با کمک خیرین در استان اجرا شده است.

اهدای ساختمان و زمین به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین اظهار کرد: تاکنون از سوی مجمع خیرین سلامت استان، ساختمان ها و زمین هایی برای استفاده در امور سلامت مردم اهدا شده است که ارزش آن ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال است.

امینی از مردم استان قزوین خواست با کمک های نقدی و غیرنقدی خود این مجمع را در رسیدن به اهداف انسانی و خداپسندانه و کاستن از درد و رنج ناشی از بیمارها در نیازمندان، مساعدت کنند .