عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما آذربایجان شرقی مطرح کرد؛ اجرای برنامه‌های متنوع در مدارس سما با هدف ایجاد آرامش خاطر در خانواده‌ها

به گزارش اداره کل روابط عمومی واحد تبریز، دکتر محمد نریمانی در مراسم تکریم و معارفه مدیران دبیرستان دخترانه دوره دوم سما تبریز که با حضور مسئولان حوزه معاونت سما تبریز و همکاران و دبیران این مدرسه در دفتر مدیریت آن مدرسه برگزار شد، درباره همکاری و همدلی همه همکاران مجموعه سما در زمینه جذب حداکثری دانش‌آموزان تاکید کرد.

نریمانی خواستار بازتاب همه اقدامات و زحمات انجام یافته در حوزه مدارس در اذهان عمومی و معرفی سما به عنوان الگوی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و پتانسیل‌های موجود و بازیابی جایگاه واقعی سما در مجامع عمومی شد.

وی با توجه به روایات اسلامی بر رعایت اصل انصاف در همه امور بویژه مسائل آموزشی و تربیتی تاکید کرد و ارتقای سطح علمی را وظیفه همگانی دانست.

نریمانی ارتباط مستمر اولیا به صورت حضوری و غیر حضوری در پرتو بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین را جزو ضروریات امروز آموزش و پرورش ذکر کرد.

وی اشراف‌نداشتن خانواده‌ها بر وضعیت تحصیلی دانش آموزان را یکی از عوامل اصلی در بروز مشکلات متعدد و آسیب‌های مختلف عنوان کرد و افزود: «با تدابیر اندیشیده شده از مهر سال جاری شاهد راه‌اندازی تکنولوژی‌های نوین و کاربردی در مدارس سما و همچنین گزینش عمومی دانش‌آموز از سال آتی خواهیم بود.»

وی تابستان را بهترین زمان برای برطرف کردن نقاط ضعف تدریس دانست و خواستار استفاده از این ایام برای بالابردن و بازآموزی سطح تدریس و شرکت در دوره‌های مختلف ضمن خدمت شد.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله اعظم ابراهیم پور در سمت مدیر دبیرستان دخترانه دوره دوم سما تبریز با اهدای لوح قدردانی و حکم رباب نظری به عنوان مدیر جدید این مدرسه به وی ابلاغ شد.