مدرسین مهمترین و عالی ترین رکن فرایند کیفیت بخشی در نظام آموزش مهارت و فناوری هستند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ،دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه در نخستین نشست ادواری هم اندیشی و تعامل با نمایندگان مدرسین سراسر کشور که در تهران برگزار شد، گفت: محتوا و برنامه درسی، مرکز آموزشی و دانشجویان و مدرسین از ارکان مهم یک نظام آموزشی هستند. در نظام آموزش مهارت و فناوری مدرسین مهمترین و عالی ترین رکن کیفیت بخشی محسوب می شوند. توجه جدی به آموزش مدرسان، ایجاد یک سامانه ارزیابی عملکرد و تشکیل کارگروههای جذب و ارتقای مدرسین دانشگاه جامع در راستای کیفیت بخشی در فرایند آموزش نظام مهارت و فناوری در دستور کار جدی این دانشگاه قرار گرفته است.
وی که در جمع نمایندگان منتخب مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی از سراسر کشور سخن می گفت افزود: شان و کرامت مدرسین باید همواره در دانشگاه و مراکز آموزشی حفظ شود و فعالیت ها و تولیدات علمی و عملی آنان مورد حمایت جدی دانشگاه خواهد قرار گرفت.
در ادامه این جلسه نیز به موضوعات بیمه و نظام پرداخت، رتبه بندی مدرسین، فرایند جذب و صدور کد مدرسی، بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد مدرسین مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
قابل ذکر است این نشست های سراسری با هدف هم اندیشی و تعامل بیشتر بصورت ادواری در واحدهای استانی و کشوری در در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می گردد.