عمومی | دانشگاه بجنورد

برگزاری نشست شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بجنورد

برگزاری نشست شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بجنورد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بجنورد ؛ نشست شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر جواد هراتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بجنورد، ضمن اعلام این خبر گفت: این نشست با محوریت بررسی برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار گردید و برنامه های متنوعی به تصویب رسید که با مشارکت این معاونت، تشکل های دانشجویی و کارکنان و اساتید، روابط عمومی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به اجرا خواهد رسید.

وی اظهار داشت : فضا سازی و آذین بندی محیط دانشگاه، شرکت گسترده دانشگاهیان در برنامه های استانی، مسابقه پیامکی به صورت روزشمار انقلاب، اکران فیلم با مضمون انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، پخش سرودهای انقلابی در سطح دانشگاه در لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نمایشگاه های عکس انقلاب در بجنورد، از برنامه های پیش بینی شده در دانشگاه بجنورد است .

دکترجواد هراتی همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی ، دعوت از راویان انقلاب ، مسابقه ی پخت غذاهای محلی و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های دانشگاه بجنورد در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد .

وی در ادامه به برگزاری مسابقه عکاسی ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه با موضوع انقلاب اسلامی اشاره نمود .

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بجنورد در پایان آمادگی دانشگاهیان را همراه با مردم شریف استان جهت حضور حداکثری و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد

.