عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

مراسم تجلیل از جانبازان در شبکه بهداشت و درمان بهمئی برگزار شد+عکس


مراسم تجلیل از جانبازان شبکه بهداشت شهرستان بهمئی به مناسبت روز جانباز در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بهمئی؛ مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این مراسم با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران، یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، گفت: جانبازان کسانی هستند که از کاروان شهدا جا مانده اند و خدای سبحان چنین مقرر داشته که مرغ روحشان چند صباحی دیگر در قفس و در حصار خاکی باقی بماند .

کریم رضایی تصریح کرد: تجلیل از جانبازان فرصت مناسبی است که نسل امروز علاوه بر الگوبرداری از رشادت‌ها و جانبازی های حضرت عباس (ع) در وقایع دفاع مقدس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی به مطالبه بپردازند و درس ها و پیام های زندگی ساز از متن این تاریخ ماندگار را استخراج نمایند .

مهندس علی آبشنگ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی نیز از جانبازان و ایثارگران به عنوان نماد استقامت یاد کرد و افزود: جمهوری اسلامی بر مبنای ارزش های والایی همچون شهدا و ایثارگران استوار بوده و هست.

در ادامه امام جمعه شهرستان بهمئی اظهار کرد: شهدا در همان گام اول به آرزوی خود رسیدند و دعوت حق را لبیک گفتند اما جانبازان تا زمانی که در قید حیات هستند، درد آن روزهای سخت و همچنین نرسیدن به آرزوی خود یعنی شهادت را داشته و دارند .

حجت الاسلام و المسلمین افروغی اظهار داشت: اگر امروز نام جمهوری اسلامی با عظمت و با عزت در تمامی عالم می درخشد مرهون صبر، استقامت، ایثارگری و فداکاری جانبازان و ایثارگران است.

کارشناس مسئول امور ایثارگران شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: در این مراسم آقای داشته یکی از جانبازان دفاع مقدس؛ خاطرات طلایی از آن دوران را عنوان و در انتها از تمامی جانبازان و ایثارگران این شبکه تجلیل شد.

به گزارش وب دا؛ این مراسم با حضور فرماندار، مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در امور ایثارگران، بخشداران، امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان بهمئی برگزار شد.۵