عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

۲۰ مصدوم در سه حادثه جاده‌ای در سبزوار


مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی سبزوار از امدادرسانی به ۲۰ حادثه دیده در سه سانحه جاده‌ای طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده های این شهرستان خبر داد.

وبدا سبزوار / سعید فکور در گفتگو با خبرنگار وبدا گفت: سه سانحه رانندگی در جاده های این شهرستان ظهر روز گذشته مورخه ۳ تیرماه سال جاری ۲۰ مجروح بر جای گذاشت.

وی افزود: در اولین حادثه ساعت ۱۰:۲۳ دقیقه در اثر برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس در جاده سبزوار- اسفراین شش نفر مجروح شدندو مصدومان این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمانی توسط تکنسین های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی امداد شهید بهششتی منتقل شدند.

فکور ادامه داد: همچنین در حادثه دیگر در ساعت ۱۰:۴۱ دقیقه ، برخورد دو دستگاه خورو پراید و یک پژو ۴۰۵ در کیلومتر هشت جاده سبزوار- بردسکن ۹ صدم برجای گذاشت.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ تصریح کرد: شش مصدوم این حادثه به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر پس از ارائه خدمات اولیه درمانی با آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی امداد شهید بهششتی انتقال یافتند.

وی با اشاره به وقوع حادثه سوم در ساعت ۱۲:۳۶ دقیقه اظهار داشت: این حادثه در محور سبزوار_شاهرود رخ داد که طی آن یک خودرو پراید با پنج سرنشین واژگون و هرپنج نفر مصدوم شدند .

فکور اضافه کرد: مصدومین این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط بالگرد اورژانس هوایی سبزوار و آمبولانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای ، ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد، ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی را در غرب خراسان رضوی بر عهده دارد.