عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

اهدای کمک های مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناطق زلزله زده کرمانشاه

رئیس دانشگاه  علمی کاربردی استان کرمانشاه از اهدای کمک های کارکنان، مدرسان و مدیران مراکز آموزشی واحد دانشگاهی فارس، سیستان و بلوچستان و سمنان به مناطق زلزله زده خبر داد.

به نقل از دانشگاه  علمی کاربردی استان کرمانشاه، بیش از ۵۷ دستگاه کولر آبی به همراه سایر اقلام مورد نیاز از جمله یک هزار و ۶۰۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف که با کمک دانشگاهیان در مراکز علمی کاربردی استان های کرمانشاه، فارس و سمنان جمع آوری شده بود به مناطق زلزله زده کرمانشاه اهدا شد.

دکتر رادملکشاهی رئیس دانشگاه  علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: این کتاب ها با هدف توانمندسازی فرهنگی و آموزشی دانش آموزان مناطق زلزله زده و همچنین تجهیز کتابخانه های روستایی و نهادینه شدن فرهنگ وقف و اهداء کتاب در بین دانشجویان، با همت همکاران در واحدهای استانی کرمانشاه، فارس و سمنان جمع آوری شده است و کتاب های مذکور به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

وی افزود: همچنین تعداد ۵۷ دستگاه کولر آبی نیز اهدایی دانشگاه علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان، به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد که هزینه خرید این کولرها با کمک کارکنان، مدرسان و دانشجویان خیّر و نودوست مراکز آموزش علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان تامین شده که در اختیار مناطق زلزله زده استان کرمانشاه قرار گرفت.