عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

خانواده‌ی دانشگاهیان؛ محور شانزدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد (۲)

مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: با توجه به اجرای جشنواره های مختلف قرآنی در دانشگاه که جامعه هدف آنها اغلب پرسنل و کارکنان دانشگاه می باشند، در جشنواره " خانواده قرآنی" تلاش کرده ایم که خانواده پرسنل محور و مخاطب اصلی برنامه های جشنواره قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در آستانه‌ی برگزاری شانزدهمین جشنواره قرآنی، نشستی با حضور مسئولان جشنواره و رابطین قرآنی در محل سالن شورای ساختمان قریشی برگزار شد.

در این نشست مسئول نهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با اشاره به اجرای شانزدهمین جشنواره " خانواده قرآنی " دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر چه در فضای دانشگاه فعالیت های متعددی در حوزه های مختلف قرآنی انجام می شود اما غالبا در فعالیت های فرهنگی دانشگاه، خانواده دانشگاهیان اغلب مورد غفلت واقع می شوند؛ در حالی که ما معتقدیم بخش عمده عملکرد نیروهای درونی دانشگاه بسته به فضای خانوادگی آنهاست و یک سازمان نمی تواند بدون توجه به این فضا انتظار تغییر و بهبود فعالیت های پرسنل را داشته باشد، بر همین اساس تلاش کردیم در برنامه هایی همچون جشنواره خانواده قرآنی زمینه حضور این قشر مهم و اثرگذار را فراهم سازیم.

حجت الاسلام دکتر طباطبایی در همین خصوص به ارائه طرح فرهنگی- آموزشی پیشنهادی دفتر نهاد دانشگاه به معاونت توسعه و منابع دانشگاه اشاره و اظهار داشت: در این طرح پیشنهادی، آموزش های پرسنلی تا حدی از قالب های همایشی، کارگاهی و... خارج شده و اجرای اردوهای خانوادگی جایگزین آن خواهد شد که امیدواریم با موافقت نهایی واحدهای مربوطه به مرحله اجرا برسد.

دکتر طباطبایی همچنین با اشاره به حُسن همکاری رابطین قرآنی در سال های قبل، مساعدت و ارتباط مستمر آنان با مسئولان جشنواره در جشنواره شانزدهم را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد این همراهی بتواند به حضور حداکثری خانواده دانشگاه در جشنواره و تحقق گامی موثر در ارتقای فرهنگ قرآنی خانواده دانشگاهیان کمک کند.

در ادامه این نشست، نصرتی دبیر شانزدهمین جشنواره خانواده قرآنی دانشگاه و آقایان رحمان پور مدیر اجرایی دفتر نهاد و حسینی مسئول حوزه‌ی IT شانزدهمین جشنواره قرآنی به ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه ها و بخش های مختلف جشنواره پرداختند.

در پایان این جلسه منابع شانزدهمین جشنواره خانواده قرآنی به همراه بروشور و پوستر در اختیار رابطین قرار گرفت.

گفتنی است؛ فرآیند ثبت نام شانزدهمین جشنواره" خانواده قرآنی" دوم الی نهم تیرماه از طریق سایت دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد. علاقمندان جهت ثبت نام و مطالعه آئین نامه جشنواره قرآنی می توانند به سایتnahad.mums.ac.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۸۴۱۱۵۳۶ تماس حاصل نمایند.