عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

با صدور احکامی از سوی دکترجوانپور صورت گرفت؛ انتصاب مدیران مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش اداره کل روابط عمومی واحد تبریز، عزیز جوانپور در این احکام دکتر محمد ابراهیم رمضانی را به سمت سرپرست مرکز تحقیقات مدیریت توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه، دکتر سید اسماعیل صفوی را به سمت سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی، دکتر سعیده ابراهیمی اصل را به سمت سرپرست مرکز تحقیقات نانو فناوری صنعتی و دکتر حبیب تجلی سیفی را به سمت سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوفوتونیک منصوب کرد .

در متن این احکام آمده است :

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد ابراهیم رمضانی

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقات مدیریت توسعه پایدار حوضه آبریز دریاچه ارومیه منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

سرکار خانم دکتر سعیده ابراهیمی اصل

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقات نانو فناوری صنعتی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

برادر گرامی جناب آقای دکتر حبیب تجلی سیفی

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوفوتونیک منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

برادر گرامی جناب آقای دکتر سید اسماعیل صفوی

بنا به پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست مرکز تحقیقاتی بیوتکنولوژی منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در پیشبرد اهداف دانشگاه و خدمت به نظام مقدس جمهوری ایران موفق و موید باشید.

جوانپور در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر افشین جوادی رئیس سابق مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی قدردانی کرد .