عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه

برگزاری مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

مراسم جشن فارغ التحصیلی و تحلیف ۱۳۰ نفر از دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی، هوشبری و علوم آزمایشگاهی دانشگاه با حضور رئیس، جمعی از اعضای هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سالن ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن تبریک به دانشجویان و قدردانی از زحمات اساتید و خانواده های آنان، گفت: دانشجویان بعنوان امانت های والدینشان نزد مسئولین و اساتید این دانشگاه بودند که امیدوارم امروز به بهترین وجه ممکن و بعد از سپری نمودن دوران تحصیل و تهذیب به آغوش خانواده ها و جامعه برگردند.

دکتر سیامک واحدی با بیان اینکه، خدمت به مخلوقات خدا توفیق ارزشمندی است که خداوند به جامعه بهداشت و درمان ارزانی فرموده است، افزود: با وارد شدن به مرحله خدمت، کار و شغل در جامعه باید یک سری اصول را رعایت کرد که مهمترین آنها دینداری، عاشق خدمت بودن، صادق و جدی بودن، درس گرفتن از اشتباهات، رازداری، امانت داری و تلاش و سعی خستگی ناپذیر است.

وی گفت: تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به نوعی پرستار جامعه به شمار می روند و الگو و اسوه همه ما حضرت زینب (س) است و انشاالله بتوانیم با تحقیق و بررسی، سیره این بانوی بزرگوار را به زندگی خودمان وارد کنیم.

اجرای کلیپ، موسیقی، قرائت بیانیه و سوگند نامه توسط دانشجویان و اهداء لوح تقدیر به مدیران گروههای آموزشی و نیز دانشجویان فارغ التحصیل شده، از دیگر برنامه های این مراسم بود.