عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

برگزاری جلسه هماهنگی دانشگاه با بیمه سلامت

برگزاری جلسه هماهنگی دانشگاه با بیمه سلامت سه‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار وب دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ابتدای جلسه ضمن بیان خیرمقدم و اهداف جلسه، گفت: به لطف خدا و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ، دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیمه سلامت دارای ارتباط و هماهنگی های  کاری قابل قبول بوده و در این زمینه یکی از بهترین دانشگاههای علوم پزشکی سطح کشور است.

دکتر سیامک واحدی با بیان اینکه، البته در این زمینه یک سری مشکلات هم وجود دارد که مهمترین آن، سقفی است که از جانب بیمه سلامت برای دانشگاههای علوم پزشکی تعیین گردیده است، افزود: امیدوارم جلسه امروز منجر به رفع مشکلات و نیز ارائه روش های کاری و بهبود وضعیت در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به مردم شود.

وی گفت: صرفه جویی در درآمدها به خودی خود منجر به کاهش مشکلات نمی گردد بلکه صرفه جویی در هزینه ها و نیز جلوگیری از پرت منابع، مزایا و فرصت های زیادی را برای سیستم ایجاد می کند که این امر در جهت راهبردها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی است و البته صرفه جویی در هزینه ها نباید در کمیت و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم اختلال ایجاد کند.

رئیس دانشگاه گفت: استان کردستان به حمایت های ویژه اقتصادی و زیر ساختی در جهت بهبود رفاه و حمایت های اجتماعی نیاز دارد و پرداخت های دانشگاه علوم پزشکی کردستان وابسته به پرداختی های بیمه سلامت است که برای بهبود خدمات، لازم است این پرداختی ها به موقع صورت گیرد.

در پایان جلسه، پس از بیان دیدگاهها و نیز بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه، در خصوص رفع مشکلات و نیز ایجاد هماهنگی های بیشتر تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند .