عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه در سال ۹۷

مدیر سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابلاغ بخشنامه معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه‌، در خصوص "افزایش حقوق و مزایای کارکنان در سال ۹۷" به واحدهای زیر پوشش خبر داد.

به گزارش وب دا: دکتر عبداله ریحانی یساولی ضمن اعلام این خبر افزود: به استناد مواد ۴۹ و ۶۲ آئین نامه اداری و استخدامی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور و همچنین‌ در راستای اجرای تصویب نامه هیات وزیران، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و ایجاد بستر سخت افزاری و نرم افزاری لازم، این بخشنامه تهیه و جهت اجرا به واحدهای تحت پوشش ابلاغ گردید.

وی افزود: افزایش حقوق و مزایای اعلام شده در این بخشنامه، شامل‌ نیروهای رسمی، آزمایشی، پیمانی، طرحی، ضریب کا و اتباع بیگانه بوده و بخشنامه مربوط به افزایش حقوق کارکنان قراردادی دانشگاه در سال ۹۷ نیز در اسرع وقت ابلاغ خواهد شد. دکتر ریحانی یساولی در خاتمه یادآور شد: با توجه به تاکید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مبنی بر پرداخت حقوق و مزایای کارکنان در تیرماه بر اساس ضرایب اعلام شده، برگزاری جلسه‌ای جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات احتمالی در نحوه صدور احکام جدید، در روز شنبه  دوم تیر ماه با حضور همکاران کارگزینی واحدهای زیر پوشش برنامه‌ریزی گردیده و امید است با حمایت مدیران واحدها‌، احکام مربوطه در اسرع وقت صادر شود.

{jcomments on}