عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رقابت ۲۷۰ شرکت کننده در مسابقات جام رمضان ۹۷ دانشگاه

مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال جام رمضان ۹۷ با برتری تیم های الف و ب مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و مرکز آموزشی درمانی فارابی به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات که مطابق برنامه ورزشی سالیانه در ماه مبارک رمضان و در ساعات بعد از افطار برگزار گردید، ۱۶ تیم فوتسال و ۱۰ تیم والیبال و در مجموع ۲۷۰ نفر شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این سری از مسابقات با انجام ۳۲ مسابقه فوتسال و ۱۹ دیدار والیبال، تیم های برتر به مرحله نیمه نهایی و فینال راه یافتند که در نهایت در مسابقات ورزشی فوتسال، تیم های الف و ب مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) و تیم مرکز آموزشی درمانی فارابی به ترتیب مقام های اول تا سوم و در رشته والیبال، به ترتیب تیم های الف مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)، دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و ب مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است در روز برگزاری مسابقات نیمه نهایی و فینال، دکتر یوسفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر کریمیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه، دکتر حسینی معاون دانشجویی فرهنگی و دکتر رضوانی مدیر عامل مرکز آموزشی درمانی الزهرا و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

لازم به ذکر است کمیته ورزشی کارکنان دانشگاه در سال ۱۳۹۷ اقدام به برگزاری اولین المپیاد داخلی ورزش های همگانی در ۵ رشته ویژه خانم ها و ۶ رشته ویژه آقایان نمود که با استقبال پرشور همکاران دانشگاهی قرار گرفت.