عمومی | دانشگاه سمنان

استاد دانشگاه لوئیزیانا آمریکا : دانشگاه سمنان در سطح علمی بالایی قرار دارد

عضو هیات علمی دانشگاه لوئیزیانا آمریکا گفت : دانشگاه سمنان از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارد و آزمایشگاه های آن نیز بسیار مجهز هستند .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، دکتر قلمبر با بیان این مطلب در جریان بازدید از دانشگاه سمنان افزود : من خیلی خوشحالم و متعجب شدم که دانشگاه سمنان از موقعیت علمی بسیار خوبی برخوردار است .
دکتر قلمبر بعد از بازدید از دانشکده مهندسی شیمی ، نفت و گاز این دانشگاه و نیز آزمایشگاههای این دانشکده افزود : آزمایشگاه های بسیار مجهز و به روزی در این دانشگاه فعال است و دانشجویانی که در آن مشغول فعالیت علمی هستند از سطح علمی بالایی برخورداند و پروژه های بسیار عالی را در دست اجرا دارند .
عضو هیات علمی دانشگاه لوئیزیانا آمریکا افزود : واقعیت این است که من فکر نمی کردم دانشگاه سمنان در این سطح پیشرفته باشد و خوشحالم که فرصتی برای بازدید از این دانشگاه و توانمندیهای آن برای من فراهم شد .
دکتر مسعود نصیری زرندی سرپرست دانشگاه سمنان هم گفت : حضور دکتر قلمبر در دانشگاه سمنان بسیار ارزشمند است و موقعیت خوبی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه سمنان فراهم شده تا از تجربیات و اندوخته های علمی وی استفاده نمایند .
یاد آور می شود ؛ دکتر علی قلمبر عضو هیات علمی دانشگاه لوئیزیانا آمریکا است که بیشتر فعالیتهای علمی اش  در زمینه حفاری چاه های نفت بوده و چندین سال ریاست دانشگاه نفت لوئیزیانا آمریکا را نیز بر عهده داشته است .
دکتر قلمبر با هدف بازدید از دانشگاه سمنان و آشنایی با این دانشگاه به سمنان سفر کرده است .