عمومی | دانشگاه فناوری های نوین سبزوار

فعالیت های پیش روی حوزه اداری و پشتیبانی دانشگاه تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی سرپرست جدید حوزه اداری و پشتیبانی دانشگاه، ضمن تشریح فعالیت های پیش رو از انجام اصلاحات جدید در این حوزه خبر دادند.

آقای برغمدی با اشاره به اینکه نظام های اداری به دلیل نقش بنیادین در ساختار سازمان ها می توانند زمینه ساز تعالی سازمانی، کارایی و پاسخگویی مناسب شوند بیان داشتند: این نظام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بایستی بیش از هر ساختار دیگری کارآمد باشد.

مدیریت اداری و پشتیبانی، سیاستگذاری و اتخاذ خط مشی مشخص در این حوزه و همچنین مدیریت منابع انسانی در قالب قوانین و مقررات متناسب را جزء اولویت های واحد اداری دانسته و افزودند: توجه به بهبود ساختار سازمانی که متناسب با اهداف و چشم انداز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد قطعاً در دستور کار این حوزه است.

ایشان با بیان این نکته که  دانشگاه ها به مثابه نهاد متولی و مرجع اصلی توسعه علم و فناوری در کشور هستند بیان داشتند: سیاست پاسخگویی برای کارکنان حوزه اداری و پشتیبانی بایستی نهادینه شود، زیرا این موضوع باعث ایجاد نشاط می گردد و تاکیدی بر داشته ها و ظرفیت های گرانسنگ این حوزه خواهد بود.

آقای برغمدی گفتند: تلاش در جهت حاکم کردن رویکرد و سیاست های تعاملی، شفاف سازی، قانونمندی، عادلانه و بدون تبعیض حل مسائل و معضلات دانشگاه به طور خاص مورد توجه این حوزه خواهد بود و در این موضوع تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

ایشان با اشاره به اینکه بایستی وضعیت قسمت های مختلف مدیریت اداری سامان یابد، بیان داشتند: رئوس مختلف برنامه ها و فعالیت هایی که باید به سرعت به آنها جامه عمل پوشانده شود آماده شده و به حضور ریاست محترم دانشگاه ارائه گردیده و امیدواریم در جهت تثبیت آنها اقدامی شایسته انجام دهیم.

ایشان حفظ کرامت و تلاش در جهت رفع مشکلات کارکنان دانشگاه را از مهمترین اموری دانستند که بایستی به انجام برسد و بیان داشتند: بدون وجود کارمند فعال و پویا و بدون دغدغه معیشتی انجام امور سخت و دشوار خواهد بود.

عضو شورای دانشگاه اقدام و پیگیری به منظور تحقق اعتبارات سال 1397 دانشگاه‌ را در قسمت های مختلف و متناسب با نیازها در راستای سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی، یکی دیگر از مهم ترین برنامه های این حوزه دانسته و بیان داشتند: قطعاً از ظرفیت های مختلف شهرستان و حضور خیرین، برای فعال سازی این بخش با توجه به تجربه موفق ستاد خیرین حوزه اداری و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استفاده خواهیم کرد.

سرپرست حوزه اداری و پشتیبانی با اشاره به اینکه فضا سازی های داخلی دانشگاه بایستی بهتر از وضعیت فعلی و متناسب با نیازهای دانشجویان باشد خاطر نشان نمودند: امیدواریم بتوانیم در ایجاد فضای سبز مثمر و غیر مثمر که نقشی فوق العاده در زیبا سازی محیط دانشگاه خواهد داشت اقدامات خوبی به انجام برسانیم.

ایشان در پایان برنامه ریزی در جهت اجرای کامل اصلاح و احیای ساختار حوزه اداری و پشتیبانی،فراهم آوردن امکانات رفاهی کارکنان و اعضاء هیأت علمی، فراهم سازی امکانات لازم در خصوص آموزش و آشنایی کارکنان با حوزه کاری خود به صورت تخصصی، اجرای طرح های لازم در جهت رفع نیازهای عمرانی و ... را از دیگر برنامه های این حوزه دانستند و ابراز امیدواری کردند این موضوعات با سرعت و شتاب با همکاری تمامی قسمت ها اجرایی گردد.