هماندیشی مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی با مدیران معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه
به گزارش روابط عمومی مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی در ابتدای این جلسه که روز سهشنبه ۲۲ خرداد ۹۷ در سالن شورای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکیل شد، دکتر امانلو؛ مدیر تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی، با مقدمه ای از طرح تکریم ارباب رجوع و میز خدمت، به بیان اهمیت این دو موضوع براساس بخشنامه های ارسالی از ریاست جمهوری پرداخت و یادآور شد که هدف از استقرار میز خدمت در دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلب رضایت حداکثری و تکریم ارباب رجوعان، ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم و تسریع در امر خدمت رسانی است.
سپس دکتر اسکندری، مدیر امور عمومی معاونت آموزشی، پس از اشاره به مصوبه هیات رئیسه دانشگاه و تاکید معاون دانشگاه بر لزوم همکاری با معاونت توسعه نسبت به پیاده سازی و ارتقاء میز خدمت؛ در مورد حسن برخورد، حجم کاری و نوع فرآیند های کاری پرسنل معاونت آموزشی و اینکه گاهی حضور ارباب رجوع در طبقه هفتم به دلایلی ناگزیر است، صحبت کرد.
سپس دکتر اسکندری، مدیر امور عمومی معاونت آموزشی، پس از اشاره به مصوبه هیات رئیسه دانشگاه و تاکید معاون دانشگاه بر لزوم همکاری با معاونت توسعه نسبت به پیاده سازی و ارتقاء میز خدمت؛ در مورد حسن برخورد، حجم کاری و نوع فرآیند های کاری پرسنل معاونت آموزشی و اینکه گاهی حضور ارباب رجوع در طبقه هفتم به دلایلی ناگزیر است، صحبت کرد.
در ادامه جلسه مهندس کاشیان؛ معاون مدیر تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی؛ به بیان مطالبی پیرامون موضوع طرح تکریم ارباب رجوع و آمارهای سال ۹۶ نظرسنجی طرح تکریم ارباب رجوع، راه اندازی آزمایشی پروژه میز خدمت در ستاد مرکزی و نیازمندیهای این طرح پرداخت.
همچنین جلسه مشابهی با مدیران معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با حضور دکتر شمشیری، مهندس کاشیان، هاشمی معاون مدیر و رئیس امور اداری معاونت تحقیقات و فناوری، طاهری، مهندس شعبانی و مهندس پورحیدری متصدی طرح تکریم ارباب رجوع در ستاد مرکزی دانشگاه در سالن جلسات معاونت تحقیقات و فناوری با موضوع یادشده برگزار شد.
در این جلسه هاشمی به طرح دیدگاه و نقطه نظرات خود پرداخت. دکتر شمشیری با استقبال از این طرح از آمادگی معاونت تحقیقات و فناوری برای همکاری در این زمینه خبر داد.
در پایان مقرر شد کلیه خدمات و فرآیندهای کاری معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری در قالب فرم های مصوب شده، احصاء و به مدیریت تحول، نوسازی و مطالعات کاربردی ارسال شود و براساس آن در خصوص برنامه های اجرایی و ارتقایی میز خدمت در راستای حضور حداقلی ارباب رجوع به ستاد دانشگاه و خصوصاً معاونت آموزشی تصمیم گیری شود.
خبرنگار و عکاس: مریم شعبانی