عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دو کلینیک ویژه به زودی در مشهد به بهره برداری می رسد

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: دو کلینیک ویژه سیدی و زکریا ، بزودی در شهر مشهد آغاز به کار خواهند کرد.

دکتر علی اصغر انجیدنی در گفت‌وگو با وب دا؛ گفت: کلینیک های ویژه دانشگاه از نظر راه اندازی و نظارت زیر مجموعه مدیریت نظارت هستند و دوکلینیک ویژه سیدی و زکریا به ترتیب در منطقه سیدی و شهرک دانش و سلامت بزودی راه اندازی می شوند.

وی از آماده و تجهیز شدن این دو ساختمان خبر داد و اضافه کرد: تامین نیروی متبحر و مجرب کلینیک ویژه اراضی زکریا مربوط به بیمارستان شماره دو امام رضا(ع) و کلینیک ویژه سیدی در منطقه سیدی مربوط به بیمارستان قائم(عج) می باشد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراز داشت: غیر از این دو کلینیک، چند کلینیک ویژه دیگر در بیمارستان های ابن سینا و شهرک گلبهار در حال انجام کار نهایی است و تلاش داریم این کلینیک ها نیز هر چه سریعتر جهت ارائه خدمات مورد نیاز مردم آماده شوند.

دکتر انجیدنی یادآور شد: در کلینیک سیدی و زکریا امکانات ویزیت پزشکان متخصص دانشگاه، آزمایشگاه، رادیولوژی، آندوسکوپی و امکانات پاراکلینیک وجود دارد و خدمات مربوط به این قسمت ها ارائه می شود. این کلینیک ها عمدتا کلینیک های سرپایی می باشند و مردم می توانند خدمات مورد نیاز خود را علاوه بر حضور اساتید مجرب با تعرفه های دولتی دریافت کنند.

وی افزود: تلاش داریم از این کلینیک ها استفاده آموزشی لازم را نیز داشته باشیم و علاوه بر امکانات درمانی از امکانات آموزشی برای آموزش دانشجویان پزشکی و دستیاران استفاده شود.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تاکید کرد: این دو کلینیک به همت معاونت توسعه به خوبی و با امکانات مناسب ساخته شده است و بزودی مراسم افتتاح رسمی برای این دو کلینیک خواهیم داشت.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، به فواید ایجاد این کلینیک ها در رفع محرومیت دسترسی به خدمات درمانی مناسب اشاره کرد و بیان داشت: تا قبل از وجود این کلینیک ها اکثر مردم به خصوص در منطقه محروم سیدی مجبور بودند برای دریافت مناسب ویزیت پزشکان مجرب دانشگاهی به خیابان احمد آباد، چهار راه تقی آباد، بیمارستان های قائم(عج) و امام رضا(ع) مراجعه کنند؛ که با افتتاح این دو مرکز درمانی می توانند از خدمات بسیار خوب این کادر مجرب در مناطق خود بهره مند شوند.

{jcomments on}