عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

دقایقی پیش صورت گرفت؛ واگذاری رسمی مجتمع سوهانک به دانشگاه آزاد اسلامی/ بازدید دکتر فرهاد رهبر از مجتمع جدید واحد تهران مرکزی

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی به نقل از خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد رهبر پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد این مجتمع از محل جدید دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی در سوهانک بازدید و از مجتمع ولایت و مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) هم دیدن کرد.

پس از این بازدید و تحویل رسمی این مجتمع به دانشگاه آزاد اسلامی، نام این مجتمع به «مجتمع دانشگاهی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی» تغییر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوال آنان توضیحاتی را درباره مجتمع سوهانک و انتقال واحد تهران مرکزی به این مجتمع ارائه کرد.

به گزارش آنا، این مجتمع که دو ماه از کمیته امداد امام خمینی (ره) خریداری شد، مراحل تحویل و تحول آن به پایان رسیده و امروز به طور رسمی به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شد.

۶ دانشکده واحد تهران مرکزی که شامل ۱۲ ساختمان در شهر تهران است به این مجتمع منتقل و از مهر سال جاری فعالیت آموزشی و پژوهشی آن آغاز خواهد شد.

دکتر علیرضا منادی معاون امور حقوقی و مجلس دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا منظری توکلی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و معاونان واحد تهران مرکزی فرهاد رهبر را در این دیدار همراهی کردند.