عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

دکتر رستگاری مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم شد

دکتر رستگاری مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم شد

با حکم معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سعید رستگاری، به سمت «مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب شد.
دکتر محمدتقی نظرپور (معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، طی حکم مورخ ۹/۳/۹۷ دکتر سعید رستگاری (عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی و رییس مرکز برنامه، بودجه و طرح دانشگاه) را به سمت «مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب کرد.
در این حکم خطاب به دکتر رستگاری آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیر کل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می شوید. امید است در پرتوی عنایات خداوند متعال، با هماهنگی و همکاری صمیمانه سایر مدیران، همکاران محترم حوزه ستادی و کارشناسان محترم آن دفتر و با برنامه ریزی و تلاش خود، در تحقق اهداف و اجرای برنامه های وزارت متبوع، به ویژه سیاستهای ابلاغی وزیر محترم درامور برنامه، بودجه و تشکیلات و انجام سایر امور محوله با تاکید بر اولویت های زیر موفق و موید باشید:
  1. تقویت نظام برنامه ریزی های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت
  2. برنامه ریزی در جهت تدوین بودجه های سنواتی و تقویت تعاملات سازنده با سازمان برنامه و بودجه
  3. بررسی و بازنگری در تشکیلات حوزه ستادی، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی
  4. نظارت مستمر بر مصرف صحیح اعتبارات در قالب برنامه های مصوب
  5. رسیدگی به بودجه تفصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی
روابط عمومی دانشگاه، این انتصاب شایسته را به دکتر رستگاری و دانشگاهیان علم و صنعت ایران تبریک گفته، برای دکتر رستگاری توفیقات روزافزون آرزو دارد.

Sapp.ir/iust_iran