عمومی | دانشگاه مازندران

ابلاغ مجموعه ساختار سازمانی دانشگاه مازندران جهت اجرا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، مجموعه ساختار سازمانی جدید دانشگاه مازندران پس از تصویب هیات امنا و تایید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از سوی رییس مرکز هیات های امنا و هیات های ممیزه برای اجرا ابلاغ گردید.

براساس این گزارش، غلامعلی قنبرپور مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره وری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: ساختار هر سازمان بر پایه اهداف و با توجه به استراتژی هایی که برای رسیدن به اهداف سازمان تدوین شده است، طراحی می شود.

وی افزود: ساختار جدید که متشکل از شرح وظایف واحدها، سلسله مراتب و پست های سازمانی می باشد، در قالب 1200 پست شامل 600 پست هیات علمی و 600 پست غیرهیات علمی در راستای کاهش هزینه‌ها، تحول و چابک‌سازی ساختار، استفاده بهینه از منابع و نیروی انسانی و تسهیل و تسریع در امور به تصویب رسید و جهت اجرا ابلاغ گردید.

مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره وری دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت اصلاح ساختار سازمانی، شناسایی و تاثیر متقابل عوامل ساختاری و سهم هر یک از این عناصر و هماهنگی متقابل آنها موجب موفقیت و عملکرد دانشگاه می گردد و در نهایت فرایند اصلاح ساختار به بهبود عملکرد دانشگاه کمک خواهد کرد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی