عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

انتصاب دکتر محمدرضا روئینی به سمت رئیس مجموعه داروخانه‌های دانشکده داروسازی و داروخانه‌های بیمارستانی دانشگاه/ قدردانی رئیس دانشگاه از دکتر غلامی

در متن حکم دکتر روئینی آمده است:
جناب آقای دکتر  محمدرضا روئینی
استاد محترم دانشکده داروسازی
با سلام و احترام
با توجه به تحولات سال‌های اخیر ضروری است اداره داروخانه‌ها مبتنی بر روش‌های کارآمد و نوین مدیریتی در زنجیره ارائه خدمات سلامت صورت بگیرد. سرعت، دقت و سلامت در عرصه ارائه خدمات دارویی مبتنی بر مدیریت روزآمد و علمی نقش برجسته‌ای در ارتقای کیفیت خدمات سلامت دارد.
با توجه به نظر موافق رئیس دانشکده داروسازی و نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند علمی و اجرایی قبلی،  جنابعالی را به عنوان رئیس مجموعه داروخانه‌های دانشکده داروسازی و داروخانه‌های بیمارستانی دانشگاه منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود با هماهنگی لازم با مجموعه مدیریتی دانشگاه به ویژه معاونت محترم غذا و دارو، ضمن ادامه روند خدمات ارزشمند این دو مجموعه بزرگ، نسبت به امور ذیل اهتمام ویژه مبذول فرمایید:
• استفاده از ظرفیت هر دو مجموعه در جهت ارائه خدمات جامع دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها در راستای اهداف طرح تحول نظام سلامت با اولویت خدمات مورد نیاز بیماران بستری
• ارتقای کیفیت خدمات داروخانه‌های دانشکده داروسازی در سطح شهر تهران
• تکمیل شبکه داروخانه‌های بیمارستانی در سطح دانشگاه
• کمک به ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی با هماهنگی دانشکده داروسازی
• مدیریت منابع از طریق افزایش بهره وری نیروی انسانی و کاهش هزینه‌ها
امید می‌رود با بهره‌گیری از حداکثر توان و درایت خود و با جلب مشارکت اعضای محترم هیات علمی، کارکنان دلسوز و فراگیران عزیز گامی بلند در ارتقاء کیفیت و توسعه ارائه خدمات دارویی و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این مجموعه برداشته شود.
بدون تردید تمام عوامل ذیربط مجموعه داروخانه‌های دانشکده داروسازی و داروخانه‌های بیمارستانی و دانشگاه، شما را در دستیابی به اهداف فوق یاری خواهند نمود. از درگاه خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور محوله خواستارم.
دکتر عباسعلی کریمی
رئیس دانشگاه
در متن نامه قدردانی از دکتر غلامی هم آمده است:

جناب آقای دکتر خیرالله غلامی
استاد محترم دانشگاه
با سلام و احترام
مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیات علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.
لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جنابعالی در طی دوره طولانی ۱۵ ساله مسئولیت مجموعه داروخانه‌های بیمارستانی و دانشکده داروسازی که نتایج پرباری در پی داشته است سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.
امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی های ارزنده شما استفاده نماید.
دکتر عباسعلی کریمی
رئیس دانشگاه