عمومی | دانشگاه صنعتی همدان

بیانیه دانشگاه صنعتی همدان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دانشگاه صنعتی همدان با صدور بیانیه‌ای با اعلام حضور پرشور جامعه دانشگاهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عموم مردم را برای خلق حماسه‌ای باشکوه در این روز دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، در این بیانیه آمده است، دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور فداکاری ها و ایثارگری های ملت بزرگ ایران در پاسداشت آزادی و استقلال خود است، ملت شکوهمند ایران اسلامی با رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فریاد استقلال و آزادی سرداد و خود را از یوغ ستم پیشگان و استعمارگران رها ساخت و سرود عزت و افتخار سرداد.
این دستاورد شگرف که در سپهر سیاسی جهان بی بدیل و مردمی ترین حرکت تاریخ قلمداد می شود الهام بخش حرکت های آزادی خواه بعد از خود گردیده و نه تنها در عرصه تحولات سیاسی بلکه مقدمه ای برای تحولات علمی،فرهنگی و اجتماعی بوده است و اساسا تا رسیدن به قله آرمان های خود ادامه خواهد داشت.
هرساله این ایام یادآور رشادت ها و جانفشانی های شهدای گرانسنگی است که این درخت مبارک را غرس نموده و به جوانان این مرزو بوم سپرده اند، ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی همدان ضمن قدرشناسی از مقام والای شهدای انقلاب،دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و تبریک این دهه فرخنده، همگان را برای حضور پرشور در راهپیمایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می نماییم.