عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

جلسه کلان منطقه ۲ با حضور معاون محترم برنامه ریزی و هماهنگی وزارت بهداشت ودرمان

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی ، دکتر حق دوست معاون محترم برنامه ریزی و هماهنگی وزیر ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جلساتی در راستای برنامه عملیاتی دانشگاهها ابراز داشت: تمامی دانشگاههای کلان منطقه ۲ باید در خصوص هزینه های مربوطه با برنامه ریزی و نگاه به اصلاح فرآیند های اجرائی حرکت نمایند و اصلاح فرآیندها ی هزینه ای را جزو برنامه عملیاتی خود قرار داده و پیشنهادات و مشکلات مربوطه را به وزارت متبوع انعکاس دهند.
نظارت بر تمام واحد ها ی دانشگاهی اعم از بیمارستان ها ، بخش ها و دانشکده ها با محوریت حل مشکلات و مدیریت بر هزینه ها در تمام حوزه ها در اولویت کاری قرار بگیرد .
در ادامه دکتر صومی رئیس کلان منطقه ۲ با ابراز خشنودی از حضور معاون محترم وزیر به بیان خلاصه ای از عملکرد کلان منطقه ۲ در حوزه درمان و آموزش پرداخته و پیشنهادات ، راهکارها و  مشکلات مربوطه توسط روسا و معاونین درمان و آموزشی دانشگاههای کلان منطقه ۲ در جلسه مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه سفر معاون محترم وزیر جلسه ای اختصاصی با دانشجویان و استعداد های درخشان تشکیل و از نزدیک از نقطه نظرات و پیشنها دات دانشجویان در بهبود روند آموزشی دانشجویان برتر تبادل نظر گردید .
سپس درجلسه برنامه راهبردی دانشگاه ، دکتر حق دوست به استفاده از پتانسیل بسیار خوب کلان مناطق آمایشی اشاره نموده و درخواست نمودند وزارت از پیشنهادات و تجربیات عالی دانشگاههای کلان مناطق بی نصیب نماند.