عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

به یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد/گزارش تصویری

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در برنامه ریزی در این محفل قرآنی  گفت: گفت: قرآن کتاب نور، قرب به‌خدا، هدایت و سلامتی است و در دنیای روزمرگی امروز انس با قرآن بهترین راه برای رسیدن به آرامش روح و هم‌نشینی با خداست که در تک‌تک شئونات زندگی تاثیر خود را می‌گذارد و همه ابعاد وجودی انسان را در بر می‌گیرد.
دکتر حسین دارابی افزود: برگزاری چنین محفل‌هایی بسیار ارزشمند می‌باشد و لیکن ژرف‌اندیشی و تفکر در آیات بسیار حایز اهمیت و هدف اصلی قرائت قرآن است و تیم مدیریت دانشگاه همواره از برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی استقبال می‌کند و از آن‌ها حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
در این مراسم که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی جابر بن حیان و مرکز قرآن و عترت دانشگاه  برگزار شد، قاری بین‌المللی حاج عباس هاشمی و قاریان استانی رضا یوسفی و موافق دهدشتی به اجرای زیبای تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند.
در این محفل نورانی انس با قرآن حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به ایراد سخنرانی پیرامون ابعاد شخصیتی و مدیریتی حضرت امام خمینی (ره) و مسایل روز پرداخت.
توجه شمارا به دیدن تصاویر مربوط به این مراسم جلب می‌کنیم.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳