عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی کانون مشاوره خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاهیان می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این پایگاه و دریافت خدمات الکترونیکی کانون مشاوره خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان، از خدمات مشاوره ای پیرامون موضوعات گوناگونی همچون خانواده، ازدواج و سبک زندگی استفاده نمایند.

تالار گفتگوی این پایگاه اینترنتی برای ارتباط دوسویه با دانشجویان و دریافت سؤالات و ارائه پاسخ های مشاوران ایجاد شده و محتوای لازم در بخش هایی مانند ازدواج، فرزندپروری و مهارت های زندگی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

همچنین دانشجویان، علاقه مندان و فعالان فرهنگی می توانند با مراجعه به بخش اتاق مطالعه، آشنایی لازم با سبک زندگی ایرانی اسلامی را پیدا نموده و به مقالات حوزه خانواده دسترسی داشته باشند.

معرفی محصولات نشر، تولیدات چند رسانه ای، اخبارکانون مشاوره و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز از دیگر بخش های پایگاه اینترنتی "بنای محبوب" است که در اختیار دانشگاهیان قرار گرفته است.

گفتنی است: دانشجویان و علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاه به نشانی banayemahboob.ir و شبکه های اجتماعی مرتبط با آن، به آخرین اخبار و اطلاعات کانون مشاوره خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان دسترسی پیدا نمایند.