عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

دکتر احد قائمی رییس دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز شد

دکتر احد قائمی رییس دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز شد


دکتر ذاکری (سرپرست دانشگاه)، طی حکمی مورخ ۹۷/۳/۱۳، دکتر احد قائمی را برای مدت دو سال به عنوان "رییس دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز" منصوب کرد .
سرپرست دانشگاه در این حکم خطاب به دکتر قائمی آورده است: با توجه به شناخت از خصایل و توانمندیهای جنابعالی و با استناد به بند (ه-۱۰) ماده چهار آیین نامه جامع مدیریت دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت رییس دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز منصوب می شوید. امید است با همتی بلند و عزمی منبعث از توکل به قادر متعال و با پیروی از آموزه های اسلامی و همکاری و همیاری تمامی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، در طول تصدی این مسئولیت شاهد ارائه کارنامه ای درخشان با ایجاد تحول در فعالیت های آموزشی و پژوهشی و ارتقای جایگاه علمی دانشکده مطابق با سیاستها، خط مشی و راهبردهای دانشگاه بر اساس اهداف کمی و کیفی برنامه توسعه چهارم راهبردی و ارتقای جایگاه بین المللی در راستای قرار گرفتن در جمع ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان و وظایف و اختیارات مندرج در بند ب ماده ۶ آیین نامه فوق الذکر در عرصه ملی و بین المللی باشیم .
سرپرست دانشگاه در این حکم ضمن اشاره به اهم وظایف رییس دانشکده، برای دکتر قائمی توفیق روزافزون در اجرای وظایف محوله و خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران مسالت نموده است .
روابط عمومی دانشگاه این انتصاب شایسته را به دکتر قائمی تبریک عرض نموده، برای این عضو محترم هیات علمی دانشگاه، آرزوی توفیق دارد
Sapp.ir/iust_iran