عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

برگزاری راهپیمایی پر شور روز جهانی قدس با حضور رئیس، مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه


رئیس دانشگاه، معاونان، اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس، بار دیگر صحنه تجدید بیعت با آرمان‎های امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به تصویر کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، دکتر سید حبیب‌اله موسوی‌بهار، رئیس دانشگاه به همراه معاونان، اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه همگام با مردم روزه‌دار و ولایی دارالمومنین همدان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی پرشور، ضمن اعلام همبستگی و پایبندی بر اصول جمهوری اسلامی، به ندای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری لیبک گفتند و بر لزوم آزادی بیت‌المقدس و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از جنایات صهیونیست‌های اشغالگر تاکید کردند.

روز قدس، نماد وحدت و اراده ملت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای مسلمان است. روز قدس امسال، با شعار «روز جهانی قدس، روز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی» برگزار شد.