عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در جشنواره سیمرغ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸

وب دا؛ معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشجویان این دانشگاه، در نهمین دوره‌ی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت که به میزبانی پردیس تئاتر تهران در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار گردید، خوش درخشیدند.
به گزارش وب دا به نقل از مفدا ؛ دکتر عبدالمجید فدایی افزود: وزارت بهداشت این جشنواره را در جهت ارتقای سطح فرهنگی هنری دانشجویان، اساتید و کارکنان و نیز گسترش فرهنگ سلامت و با عنایت بر ترویج فرهنگ و هنر ایرانی-اسلامی برگزار و امسال برای اولین بار به صورت بین المللی برای دانشجویان سراسر دنیا اعلام فراخوان کرد. جشنواره سیمرغ با شعار «سالم زیستن هنر است» در سه بخش آزاد، فرهنگ سلامت و بین‌الملل در پنج رشته تئاتر، فیلم، ادبی، هنرهای تجسمی و موسیقی برگزار گردید.
به گفته وی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با اختلافی قابل توجه نسبت به جشنواره هشتم، تعداد ۲۵۶ اثر را به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سیمرغ ارسال کردند که از این بین تعداد ۱۲ اثر به عنوان آثار برگزیده به اختتامیه جشنواره و مرحله پایانی راه پیدا کردند.
دکتر فدایی افزود: در مرحله نهایی داوری‌ها نیز شهرکرد خوش درخشید و ۴ اثر رتبه اول، ۲ اثر رتبه دوم و ۲ اثر نیز رتبه سوم را کسب نمودند.
وی، در ادامه اسامی افتخارآفرینان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، در رشته‌های مختلف جشنواره سیمرغ را اعلام کرد و افزود: محمد ابراهیمیان، رتبه سوم نقاشی خط در بخش کارکنان،‌ امیر علی‌خواصی، رتبه اول ترانه در بخش آزاد دانشجویان، وحید خلجی، رتبه اول نقاشی خط در بخش آزاد دانشجویان،‌ محمد قربانی، رتبه اول اینفوگرافی در بخش فرهنگ سلامت دانشجویان را کسب کردند.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: سیدامیررضا نعمت‌اللهی نیز بعنوان بهترین نقش‌خوان مرد در بخش آزاد دانشجویان معرفی و محمدرضا فرهادی، رتبه دوم خوشنویسی نستعلیق و ثلث در بخش آزاد دانشجویان و علیرضا پیشگو، رتبه سوم خوشنویسی شکسته نستعلیق در بخش آزاد دانشجویان را از آن خود کردند.