عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

همکاری بخشداری رودهن با دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دکتر حسن شهرکی پور همراه با حجت الاسلام سراج رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور در دفتر بخشدار رودهن با مهندس حمیدرضا ذوالفقاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با گرامیداشت لیالی قدر و تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و ارتحال امام خمینی(ره)معمار کبیر انقلاب اسلامی، تشکر از زحمات، خدمات و همکاری همیشگی مجید صفری بخشدار سابق رودهن و خوش آمد گویی به بخشدار جدید بر لزوم همکاری و همدلی هر چه بیشتر و روزافزون این دو نهاد تاکید کرد.

شهرکی پور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بر مبنای تعامل و همدلی با دستگاه های دولتی و مردم به پیش می رود.

وی افزود: مجتمع دانشگاهی امام علی(ع) واقع در مرکز شهر رودهن به دو بخش مهم تبدیل خواهد شد و در روزهای آتی شاهد حضور دانشجویان خارجی در ساختمان های قدیم این مرکز خواهیم بود و بخش دوم به عنوان مرکز روان شناسی و مشاوره که هفته گذشته با حضور دکتر اللهیاری رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران افتتاح شد، خدمات خود را به دانش آموزان، خانواده ها و ادارات و شهروندان رودهنی ارائه می کند.

شهرکی پور گفت: بخش سلامت از مطالبات بحق مردم بخش رودهن بوده و دهکده سلامت شرق استان تهران به مرکزیت رودهن ایجاد خواهد شد.

بخشدار رودهن نیز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها در رودهن بلکه در تمام کشور تاثیر بسزایی در حوزه های مختلف داشته است.

بخشدار رودهن گفت: تعامل مابین دانشگاه و دستگاه های دولتی و اجرایی بسیار خوب است و باید بیشتر شود حتما در حوزه های مختلف شهری و روستایی از کارشناسان دانشگاه کمک و مشورت خواهیم گرفت.

ذوالفقاری با تاکید بر ضرورت های متقابل، همفکری بیشتر و روزافزون با دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه ایده آل باید دارای سه هدف، آموزشی، پژوهشی و ارتباط با مردم باشد و با تحقیقی که در بدو ورود داشته ام واحد رودهن هر سه ویژگی را داراست.

وی خواستار نشست های متوالی در دانشگاه شد و تاکید کرد که مجموعه بخشداری در خدمت دانشگاه و دانشگاهیان خواهد بود .