پزشکی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس


دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با صدور پیامی از کلیه استادان، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران جهت شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس


در متن این پیام، آمده است:
* همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، بار دیگر مسلمانان دنیا، در کنار یکدیگر، همدل و همدوش، برای دستیابی به هدفی واحد، یکپارچه می ایستند.
مردم جهان اسلام با حضور در راهپیمایی روز قدس خواستار اتحاد دولت های اسلامی برای نجات ملت فلسطین و حل مشکلات جهان اسلام هستند.
بی شک آنچه از جامعه اسلام همواره در ذهن جهانیان ماندگار است، همین وحدت و همدلی است که در هر برهه ای، تاریخ ساز گشته و رخدادهایی عظیم رقم خورده است.
روز جهانی قدس نیز نمودی دیگر از همبستگی جامعه اسلام در برابر استکبار است که هر سال، در لبیک به ندای امام خمینی کبیر(ره)، خیل عظیمی از مسلمانان جهان را در صفوفی به هم پیوسته، در کنار هم پیوند می زند و اجتماعی حق طلب، با قلوبی آکنده از آزادگی، شکل می گیرد.
از کلیه استادان، کارکنان و دانشجویان فرهیخته و همیشه در صحنه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دعوت می کنم تا همچون سال های گذشته، به این راهپیمایی عظیم پیوسته تا روز قدس امسال را باشکوهی افزون‌تر، گرامی بداریم.
دکتر سید علی ابطحی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس نسخه قابل چاپ