عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

امروز قدس معیار آزادمنشی و پایمردی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، در متن پیام دکتر حمداله منظری توکلی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذی اَسْرَی بعَبْدهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِد الْحَرَامِ اِلَی الْمَسْجِد الاَقْصَی الَّذی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا اِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ

روز قدس، هنگامه فریاد امت اسلامی در مقابل استکبار جهانی است. مسجد الاقصی اولین قبله مسلمانان و محل عروج پیامبر عزیز اسلام، مدت مدیدی است که توسط ستمگران اشغال شده تا به بهانه‌های پوچ و بی اساس خون فلسطینیان بریزند و خون بر جگر مسلمین کنند. در این میان برخی چون بعضی از همسایگان، با مصلحت اندیشی و کم‌خردی سکوت اختیار می‌کنند و برخی به تاسی از امام حسین (ع)، همزبان با امت آزاده، دعوت پیر جماران، امام خمینی (ر‌ه)، را لبیک گفته و برائت از مشرکین و حمایت از مظلومین را به پیروی از امام خامنه‌ای مدظله العالی، در هر زمان امری بایسته می‌دانند، از همین رو است که امروز قدس معیار آزادمنشی و پایمردی است.

نامگذاری آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به نام "روز جهانی قدس" یکی از مهم‌ترین برکات امام راحل (ره) و انقلاب است و با گذشت ایام، امروز به یمن راهبری حکیمانه و مدبّرانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت فلسطین، حقیقتی نزدیک است. ایشان روز قدس را روز امّت اسلامی معرفی نموده و با روشن‌گری بصیرانه فرموده‌اند «سال های متمادی است که سعی میشود مساله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌کلّی مساله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.»

اینجانب از ملت مسلمان ایران، به‌ویژه جامعه دانشگاهی دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور خود، با در یاد داشتن فرمایشات گهر بار ولی امر مسلمین جهان، در راهپیمایی روز قدس، حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زده و بار دیگر همبستگی خود را به رخ دولت‌های استکباری جهان بکشند.