عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران

پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران دوشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پیامی رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) را به ملت شریف ایران مخصوصا مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تسلیت گفت .

دکتر سیامک واحدی در این پیام آورده است:

۱۴ خرداد ۱۳۶۸، روز گریه های بی پایان، روز اندوه همیشگی ملتی در سوگ جانسوز مردی از جنس عشق و روز وداع ملت با مردی است که با آمدنش شب های تاریک و بی ستاره را به صبحدم دل انگیز و نجاتبخش مبدّل ساخت. آن روز، روز ی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند . امام خمینی(ره) با سلوک الهی خود به همه مظلومان در کل جهان، قدرت مبارزه و روزنه امید بخشید، او به ما یاد داد که در راه معبود و هدف هایمان، از مشکلات و سختی ها نهراسیم و همواره به توانایی ها و قدرت خود اتکا کنیم.

در حالی به سوگ آن عزیز دل و یار جان می نشینیم که به واسطه الطاف بیکران الهی، رهبری پرورش یافته در مکتب امام خمینی(ره) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران، مسلمانان جهان و کلیه مظلومان عالم را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات الله متعال همه را به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد حضرت امام ( ره ) و گرامیداشت شهدای قیام مردمی ۱۵ خرداد، این ایام را به حضور مبارک مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، کلیه هم وطنان عزیز ایران اسلامی و مخصوصا، مدیران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان عمری با عزت توام با سلامتی و عاقبت به خیری مسئلت دارم .