عمومی | دانشگاه گیلان

در مراسم تکریم و معارفه معاون دانشجویی بر ارتقاء کیفیت زندگی دانشجویی تاکید شد

مراسم تکریم از زحمات دکتر علی باستی و معارفه دکتر حسین افراخته به سمت معاون دانشجویی دانشگاه با حضور اعضای شورای دانشگاه، همکاران معاونت دانشجویی و دبیر شورای صنفی دانشجویان در اتاق شورای ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر رضی رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر باستی در طی زمان مسئولیتشان در معاونت دانشجویی و اقدامات پایه ای که در راستای بهبود خدمات رفاهی به دانشجویان انجام شد، برای نامبرده در سمت رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد که مکمل بودن دانشگاه و پارک علم و فناوری زمینه ساز رشد بیشتر علم و فناوری شود.
رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه رسیدگی به امور رفاهی دانشجویان و ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی از مهمترین اهداف معاونت دانشجویی است گفت: از دکتر افراخته معاون جدید دانشجویی دانشگاه می خواهم که ضمن داشتن تعامل خوب با دانشجویان، ارتباطات منطقی بین مدیران دانشگاه و دانشجویان را نهادینه کند که این امر زمینه ساز مدیریت بهتر امور دانشگاه و کسب تجربه مدیریتی توسط دانشجویان می شود.
وی در ادامه گفت: از معاون دانشجویی انتظار می رود که نسبت به عملیاتی کردن برنامه پنج ساله دانشگاه در زمینه رفاه دانشجویان اقدام کند.
دکتر رضی صنعتی کردن تهیه و توزیع غذای دانشجویی، توسعه شکل های جدید ارائه خدمات تغذیه ای مثل سرای غذا، توسعه خوابگاه ها به ویژه مشارکت دادن بخش خصوصی و جلب حمایت خیرین برای خوابگاه سازی، توسعه سامانه های الکترونیکی خدمات دانشجویی، افزایش خدمات مشاوره ای در زمینه های تحصیلی، سلامت و شغلی و گسترش فعالیت های فوق برنامه ورزشی را از جمله سیاست های دانشگاه در حوزه معاونت دانشجویی برشمرد و خواستار اجرای آنها شد.
گفتنی است در ابتدای این مراسم هم دکتر باستی به بیان اقدامات انجام شده در قالب یک کار تیمی در طی چهار سال گذشته در حوزه معاونت دانشجویی پرداخت و دکتر افراخته هم ضمن تاکید بر ادامه دادن برنامه ریزی های انجام شده فعلی به تشریح برنامه های آتی خود در راستای تقویت میزان خدمات دهی رفاهی به دانشجویان پرداخت.