ورود دانشگاه شهرکرد به عرصه نوین اطلاعرسانی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، با پیگیری مدیر حوزه ریاست دانشگاه شهرکرد و بهمنظور ایجاد فضایی جدید در عرصه اطلاعرسانی این دانشگاه متناسب و همگام با توسعه و پیشرفتهای چشمگیر دانشگاه شهرکرد درسال های اخیر خبرگزاری دانشگاه شهرکرد بهعنوان یک رسانه تعاملی باهدف تحول در شیوه اطلاعرسانی و ارتباط این دانشگاه با جامعه راهاندازی شد.
شایانذکر است دانشگاه شهرکرد در سنوات اخیر در حوزههای مختلف علمی پژوهشی آموزشی و عمرانی رشد و جهش قابلتوجهی را تجربه کرده و شاخصهای درخور توجهی را در بین دانشگاههای کشور کسب نموده است. با توجه به این موفقیت و بهمنظور اطلاع و بهرهمندی جامعه از این دستاوردهای و همچنین تعامل سازنده با بخشهای گوناگون داخل و خارج دانشگاه ازجمله صنعت، تولید، نخبگان، سرمایهگذاران و ... ضرورت برخورداری دانشگاه از یک رسانه تعاملی پویا پیش از پیش آشکار شد.
بر این اساس ایده راهاندازی خبرگزاری دانشگاه شهرکرد بهعنوان یک رسانه تعاملی و دوسویه مبتنی بر شیوههای جدید اطلاعرسانی و با تاکید بر توجه به خواست و سلیقه همه مخاطبان شکل گرفت و مقدمات راهاندازی فراهمشده است.
دکتر سعیدی گفت: پیشبینی بخشهای متنوع جذاب و امکان انتشار وسیع انواع گزارشهای صوتی و تصویری با مشارکت مخاطبان و عوامل تولید خبر و توجه ویژه به تولیدات علمی، پژوهشی، فرهنگی و سایر فعالیتهای دانشگاهی از ویژگیهای این خبرگزاری است.
نسخه اولیه خبرگزاری دانشگاه شهرکرد در حال حاضر از طریق وبسایت دانشگاه شهرکرد (بخش دسترسی سریع) قابلمشاهده است و در مرحله بعد آدرس اختصاصی آن اعلام خواهد شد.