عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

دعوت به شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)



۱۴ خرداد ماه یادآور اندوه ارتحال مردی است که با اعتماد به قدرت پروردگار و باور قلبی به نصرت الهی و اتکا به آموزه‌های اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) نهضتی را رهبری کرد که اکنون فروغ و نورانیت آن حرکت، امید بخش تمام مستضعفان و محرومان جهان است . امام خمینی(ره) این معمار کبیر انقلاب اسلامی با اعتقاد به خدا و با همراهی مردم در مخالفتی صریح با جبهه‌ مستبدان داخلی و قلدران بین المللی و مستکبران در قیام شور‌انگیز ۱۵ خرداد نهالی کاشت که امروز به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده است، درختی که با خون شهدای ۱۵ خرداد آبیاری شد و انقلابی بر پایه‌ی معنویت و خرد ورزی را بنیان نهاد.

امروز در آستانه بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی آن پیر فرزانه، پاسداشت یاد و خاطره آن امام خوبی‌ها و حرکت در مسیر آرمان‌ها و اصول مکتب امام، ما را در پیشبرد هرچه بهتر و سریع‌تر اهداف نظام اسلامی یاری خواهد کرد.


به منظور گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مراسم بزرگداشتی در مسجد الغدیر ستاد دانشگاه و همچنین  مسجد الزهرا پردیس کمالوند روز یکشنبه مورخ ۱۳  خرداد ۹۷ بعد از نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد . لذا از کلیه بسیجیان وهمکاران محترم دانشگاه دعوت می شود جهت شرکت در این مراسم حضور به هم رسانند.