عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

افتتاح ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان

مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان با حضور دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و مقامات استانی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، با حضور دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان، حجت الاسلام قاسم لیوانی مشاور استاندار گلستان در امور فرهنگی و روحانیت و امام جمعه موقت گرگان و مدیران کل دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه های این استان، ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان افتتاح شد.

دکتر محمد حسین امید در این مراسم بیان کرد: توسعه پایدار نیازمند تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص است و ما آمادگی داریم تا در این زمینه فعال تر عمل کنیم.

وی بیان اینکه مراکز مهارتی در جوار صنایع می تواند خلاء مهارتی نیروی مشغول به کار در بخش تولید را پر کرده و پشتیبانی کنندو با اشاره به تدوین سند آمایش استان گلستان عنوان کرد: استان گلستان با تدوین سند آمایش سرزمین مسیر خود را مشخص کرده و نیازهایش را شناسایی کرده و می توانند رشته های مورد نیاز خود را به دانشگاه اعلام کرده تا ما بر اساس آن برنامه ریزی و دانشجو جذب کنیم.

در ادامه این مراسم  ضمن  انعقاد سه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان و اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پارک علم و فناوری استان گلستان، از کلینیک کارآفرینی و مشاوره شغلی نیز جهت استفاده رایگان دانشجویان رونمایی شد.

ساختمان جدید دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان با زیربنای بیش از سه هزار و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در شهرک زیتون گرگان به بهره برداری رسید.