اولین همایش فناوری اطلاعات و ارتقاء سلامت
اولین همایش فناوری اطلاعات و ارتقاء سلامت ، ۲۵ تیر ۱۳۹۷ توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتقا سلامت در شهر تهران برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت ارائه مقالات حداکثر تا ۱۰ تیربا توجهبه محورهای برگزاری این همایشاقدام نمایند.
از محورهای همایش بدین موارد می توان اشاره کرد:
- کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهداشت و ارتقاء سواد سلامت جامعه
- کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش پزشکی
- کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در بالین بیمار
- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تغییر فرایندهای بالینی
- و...