عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

دکتر مجید فتحی مدیر داخلی شد!

کاظمی ذهابی/وبدا

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد طی حکمی دکتر مجید فتحی را به عنوان مدیر داخلی این مرکز منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، این حکم طی مراسمی و با حضور دکتر آزادی رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر، حجت الاسلام درویشی نماینده نهاد رهبری دانشگاه در این مرکز و جمعی از پرسنل آن به مدیر جدید ابلاغ شد.

در این مراسم که در دفتر رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر برگزار شد از خدمات دکتر کرم یاری مدیر سابق مرکز تقدیر و تشکر شد.

حجت الاسلام درویشی نماینده نهاد رهبری در مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر در این مراسم عنوان کرد:افتخار ما خدمت به مردم است و هر منصبی در این مملکت بایستی با نیت  خدمت به مردم در اختیار گرفته شود .

دکتر ازادی رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایرنیز در این مراسم ضمن تشکر از خدمات اقای دکتر یاری  در خصوص این تغییر گفت: تغییرات از اصول و ارکان مدیریت است و باید فرصت استفاده از توانایی های دیگر همکاران به وجود آید.

دکتر یاری مدیر سابق این مرکز در حاشیه ی مراسم از همکاری بی شائبه همکاران در زمان مدیریت خود تشکر و قدردانی کرد. وی اظهار داشت: امیدوارم همه ی ما در هر مقام و جایگاهی که قرار داریم نهایت بهره را در مسیر خدمت به مردم  و رضایت پروردگار ببریم .

همچنین دکتر فتحی مدیر جدید مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد ضمن اشاره به ارزش و اهمیت خدمت در حوزه سلامت از منظر اسلام، طرح تحول سلامت را از برنامه های موفق در مسیر خدمت به مردم دانست و گفت: ما باید تلاش کنیم در مسیر برنامه های این طرح نقاط ضعف و قوت را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کنیم. وی عنوان کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی باید با همفکری همکاران در تصمیم گیری ها و مشارکت همگان بتوانیم آن طور که شایسته مردم است خدمت کنیم.