عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

تجدید میثاق دانشگاه جامع علمی کاربردی با آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری

دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه، معاونان، مدیران، مدرسان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی همگام با سایر دانشگاهیان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در آستانه سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، رئیس، معاونان، مدیران، مدرسان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و جمعی از مسوولان وزارتخانه‌های علوم،تحقیقات و فناوری، بهداشت و ... صبح امروز در مرقد مطرح امام خمینی (ره) حضور یافتند و ضمن نثار گل پایبندی خود را به مسیر امام (ره) و انقلاب ثابت کردند.

دکتر منصور غلامی در مراسم تجدید میثاق دانشگاهی کشور با آرمان‌های امام خمینی گفت: دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان، اساتید، محققان، کارکنان، فناوران و همه کسانی که با ابزار علم در حال خدمت به جامعه هستند جزو سرمایه‌های گران‌قدر ما هستند. دانشگاهیان در تمام دوران ۴۰ ساله در مسیر حرکت انقلاب حضور داشتند و به شکل‌های مختلف نقش آفرینی کردند. امروز هم یکی از وظایف مهم دانشگاهیان شتاب دادن به مباحث علمی کشور است، خوشبختانه دانشجویان ما در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی دستاوردهای ارزشمندی را به دست آورده‌اند و این اقدامات جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در رتبه‌بندی‌های جهانی ارتقاء داده است به طوری که با وجود تمام محدودیت‌ها جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران در جهان ۱۶ است.

وی همچنین حفظ همبستگی ملی، همبستگی اسلامی، ایجاد امید و پرهیز از تقابل در درون نظام، هوشیاری در برابر تهدیدات مختلف، پیروی از آرمان‌های امام راحل و تبعیت از رهبری، محبت و دوستی بین مومنان و هموطنان را از رازهای تاثیرگذار اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

در این مراسم دانشگاهیان با قرائت میثاق‌نامه‌ای با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

در این میثاق نامه ضمن یاداوری اینکه امام خکینی با طرح اسلام ناب محمدی راه را برای اسلام امریکایی با دو وجهه تفریطی و وجهه افراطی بست و با  به صحنه آوردن  توان اخرین دین اسمانی برای درد های دنیای معاصر، ضمینه ظهور حکومت جهانی مهدوی فراهم نمود و در ادامه ضمن محکوم نمودن خروج غیر مسئولانه امریکا از یرجام و ادامه مذاکرات با کشورهای اروپایی ،ضمن حمایت از توانمندیهای غرورافرین دفاعی جمهوری اسلامی ،از دولت محترم ودستگاه دیپلماسی کشو مصرانه خواستار بکارگیری تمام توان خود ،مدبرانه و شجاعانه ،عزت ،منزلت ومنافع حقه ملت شریف ایران اسلامی را تامین و حفظ نمایند.