عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات های پروازی- ۲۱ تیرماه ۹۷

۳ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری دهمین جلسه هم اندیشی کمیته پژوهشی دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات های پروازی


ادامه مطلب ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

دستگاه ها از اختراعات جوانان گلستان حمایت کنند
گرگان – ایرنا – رییس موسسه آموزش عالی میرداماد گلستان گفت: حمایت دستگاه و نهادهای استان از یافته ها ، اختراعات و پژوهش های علمی جوانان در حد حرف و شعار مانده و با وجود وعده های فراوان هنوز خبری ازعملی شدن آن نیست.

ادامه مطلب ...

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

دکتر علی رفیقی رئیس موسسه و رئیس دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی روز پنجشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در نشست خبری با اصحاب رسانه ( خبرگزاری فارس، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری ایرنا و خبرگزاری تسنیم ) گفت: دانشگاه مکانی است که باید تولید علم داشته باشد و بستر را برای تولیدات علمی و نیازهای جامعه آماده کند. رفیقی تصریح کرد: اولین کنفرانس ملی ربات‌های پروازی روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۱۳۹۵ به میزبانی موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی میرداماد گرگان برگزار شد، همچنین دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات‌های پروازی به میزبانی این موسسه در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب ...

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

مقالات منتخب در کنفرانس پس از برگزاری در سایت سیویلیکا درج خواهد شد.


ادامه مطلب ...

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

دومین کنفرانس ملی مهندسی و فناوری ربات های پروازی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه گردیده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این کنفرانس دارای اعتبار از نظر وزارت علوم و دارای امتیاز پژوهشی هستند


ادامه مطلب ...

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

برگزاری نهمین جلسه هم اندیشی کمیته پژوهشی دومین کنفرانس مهندسی و فناوری ربات های پروازی


ادامه مطلب ...

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

معاونت محترم پژوهشی دانشگاه گیلان

بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس موسسه آموزش عالی میرداماد گرگان را از حسن همکاری و حمایت بی شائبه آن مقام محترم اعلام نموده، برای شما در تمامی عرصه ها آرزوی موفقیت و بهره وری می نمایم.


ادامه مطلب ...