عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

ویزیت رایگان بیش از ۶۰۰نفر در سال گذشته

همزمان با ماه مبارک رمضان و درضیافت افطاری با حضور فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه و اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان از بسیجیان فعال تقدیر بعمل آمد.

دکتر محمدرضا بهروز مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی های دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت:برگزاری حلقه های صالحین به صورت ماهیانه،نکوداشت مناسبت های مختلف برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ،دیدار با  خانواده های  محترم شهداء،ایثارگران ،انجام ویزیت رایگان در مناسبت های مختلف ، اجرای طرح شهید دکتر رهنمون در سه مرحله وارائه خدمات رایگان با حضور پزشکان متخصص، عمومی، کارشناسان مامایی،تغذیه، روانشناس و بهداشتی از مهمترین فعالیت های کانون بسیج جامعه پزشکی تربت حیدریه در سال ۹۶بوده است .

وی در تشریح طرح شهید رهنمون اظهارداشت: دراین طرح در سال گذشته تعداد ۶۵۰ نفر توسط پزشکان متخصص و عمومی ویزیت و داروی رایگان به ارزش مبلغی بالغ بر  ۲۱۵۰۰۰۰۰ ریال دارو در اختیارآنان قرار گرفت .

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت : اجرای طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه محروم سلطان آباد قابل تقدیر است و امیدواریم با برنامه ریزی اجرای این طرح در مناطق محروم تداوم داشته باشد.

سرهنگ نیک باد افزود: یکی از مشکلات اصلی جامعه ما استفاده مردم از مدل زندگی غربی و دور شدن از سبک زندگی اسلامی و ایرانی است. اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی باید ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی را در سال جدید سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد و در معرفی آن به اقشار جامعه همیشه پیشقدم باشد.

گفتنی است درپایان این مراسم با اهدای هدیه و لوح از فعالین این کانون تقدیر به عمل آمد.