عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

موفقیت تیم های دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، درچهارمین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح (Geowall)

موفقیت تیم های دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان،
در چهارمین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح
(Geowall)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، چهارمین دوره مسابقات ملی دیوار خاک مسلح در دانشگاه تربیت مدرس با حضوردو تیم از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، شامل یک تیم از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته عمران - ژئوتکنیک (تیم سبلان متشکل از رامین فرشته پور(سرگروه)، سمیرا جهانگیرزاده، سینا کریمی، فرهاد بلوری) و یک تیم از دانشجویان کارشناسی رشته عمران (تیم سهند متشکل از رضا رفعتی(سرگروه)، عرفان وزیری ، بهنام میرزایی، علی سعادتی)، و به سرپرستی دکتر امیرحسن رضائی فرعی، از گروه ژئوتکنیک رشته عمران در اولین سال حضور خود در این مسابقه شرکت نمودند .
دکتر میر یوسف هاشمی، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: این مسابقات در دو مرحله و با حضور ۵۵ تیم از سراسر کشور شروع شد که هر دو تیم دانشگاه شهید مدنی آذربایجان به همراه ۳۰ تیم دیگر به مرحله نهایی راه یافتند. مرحله دوم و پایانی با حضور ۳۲ تیم در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
هاشمی درباره سطح تیمهای شرکت کننده از دانشگاه گفت: هر دو تیم نمایش قابل قبولی ارائه دادند و توانستند رتبه های خوبی را در اولین حضور خود به خود اختصاص دهند و با پشت سر گذاشتن دانشگاه های مطرح کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت، تربیت مدرس، دانشگاه تبریز و... جزو ۵ تیم برتر این رقابت باشند.