عمومی | دانشگاه یزد

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه یزد در المپیاد علمی دانشجویی/راهیابی ۲۱ دانشجو به مرحله نهایی

رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد با اعلام این خبر گفت: از بین ۹۰ دانشجوی منتخب دانشگاه که اسامی آنها به دانشگاه اصفهان اعلام شده بود پس از اعلام نتایج آزمون مرحله اول از طرف دانشگاه اصفهان، تعداد ۲۱ نفر از دانشجویان دانشگاه، با تلاش خود و راهنماییها و دلسوزیهای استادان نماینده رشته تحصیلیشان و حمایتهای معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم برای ورود به مرحله نهایی شدند.
دکتر علی‌اکبر تدین افزود: مرحله اول این المپیاد روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۷ در ۱۰ قطب دانشگاهی کشور برگزار شد و دانشگاه یزد در قطب ۶ به مرکزیت دانشگاه اصفهان با دانشگاه‌های استان های اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد به رقابت پرداختند.
وی گفت: مرحله نهایی المپیاد در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ تیرماه ۹۷ در دانشگاه تربیت مدرس تهران به صورت همزمان برگزارخواهد شد.
دکتر تدین یادآور شد: اطلاعات مربوط به هر یک از مراحل و دروس امتحانی هر یک از رشته‌های المپیاد و برنامه زمانی آزمونها در سامانه اینترنتی مرکز المپیاد دانشجویی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس olympiad.sanjesh.org قابل دسترس است.
اسامی دانشجویان دانشگاه یزد که جواز حضور در مرحله نهایی المپیاد را کسب نمودند، به شرح جدول ذیل است: