جلسه طرح تحول و نوآوری در آموزش با حضور معاون آموزشی دانشگاه
جلسه طرح تحول و نوآوری در آموزش با حضور معاون آموزشی دانشگاه، مسئولین و کارشناسان بسته های طرح تحول و نوآوری دردفترمعاونت آموزش دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدا دکتر سیامک رجایی سیاست های کلی و خط مشی تعیین شده را برای مسئولین و کارشناسان بسته های تحول تشریح کرد .
وی در ادامه افزود تضمین کیفیت برنامه های آموزشی، ارتقا فرآیند یاددهی-یادگیری و افزایش پاسخگویی به جامعه از دغدغه های اصلی متولیان نظام آموزش عالی سلامت می باشد. بسته های تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی سلامت که در این راستا طراحی گردیده است؛ به توسعه کمی و کیفی آموزش در سطوح دانشگاهی، منطقه ای، ملی و بین المللی توجه دارد. بسته اعتباربخشی که از جنسی متفاوت می باشد؛به صورت همه جانبه به ارزیابی واحدهای مختلف موثر در امر آموزش در دانشگاه؛ می پردازد.
معاون آموزشی دانشگاه از زحمات و تلاشهای بی شائبه کلیه مدیران، مسئولین، اعضا هیات علمی، کارشناسان و دست اندرکاران طرح تحول و نواوری در آموزش دانشگاه که از سال ۱۳۹۴ تاکنون در راستای اعتلای نظام آموزش دانشگاه علوم پزشکی گلستان فعالیت نمودند؛ تشکر و قدردانی کردند.
در ادامه دکتر تورج فراز مند به بیان مختصر گزارشی از نحوی عملکرد ومیزان دستیابی به اهداف تحول آموزش داشت .
مسئول پایش بسته های تحول گفت : نتیجه ارزیابی انطباق حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان در سال ۱۳۹۶ در سامانه پایش برنامه عملیاتی ( HOP ) به میزان ۴۳/۹۹ درصد؛ نشان از اهتمام و عزم مسئولین ارشد، اعضا هیات علمی و کارشناسان فعال در اجرای طرح تحول و نوآوری در آموزش دارد.
دکتر آسیه السادات بنی عقیل گفت در راستای توسعه ی ماموریت گرایی دانشگاههای علوم پزشکی کشور؛ بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سه سطح ستادی، دانشگاهی (کلان منطقه ای) و درون دانشگاهی طراحی شده است.
مدیر تحول و نوآوری در آموزش دانشگاه افزود :دانشگاه علوم پزشکی گلستان باتوجه به کسب تجربه غنی در عملیاتی سازی برنامه های تحول و نوآوری در آموزش و براساس توانمندی ها و ظرفیتهای درون سازمانی خود؛ قادر است با حمایت مسئولین ارشد دانشگاه با برنامه ریزی منسجم روند اجرای این برنامه را در قالب ماموریت های درون دانشگاهی و کلان منطقه ای به انجام رساند
در ابتدا دکتر سیامک رجایی سیاست های کلی و خط مشی تعیین شده را برای مسئولین و کارشناسان بسته های تحول تشریح کرد .
وی در ادامه افزود تضمین کیفیت برنامه های آموزشی، ارتقا فرآیند یاددهی-یادگیری و افزایش پاسخگویی به جامعه از دغدغه های اصلی متولیان نظام آموزش عالی سلامت می باشد. بسته های تحول و نوآوری در نظام آموزش عالی سلامت که در این راستا طراحی گردیده است؛ به توسعه کمی و کیفی آموزش در سطوح دانشگاهی، منطقه ای، ملی و بین المللی توجه دارد. بسته اعتباربخشی که از جنسی متفاوت می باشد؛به صورت همه جانبه به ارزیابی واحدهای مختلف موثر در امر آموزش در دانشگاه؛ می پردازد.
معاون آموزشی دانشگاه از زحمات و تلاشهای بی شائبه کلیه مدیران، مسئولین، اعضا هیات علمی، کارشناسان و دست اندرکاران طرح تحول و نواوری در آموزش دانشگاه که از سال ۱۳۹۴ تاکنون در راستای اعتلای نظام آموزش دانشگاه علوم پزشکی گلستان فعالیت نمودند؛ تشکر و قدردانی کردند.
در ادامه دکتر تورج فراز مند به بیان مختصر گزارشی از نحوی عملکرد ومیزان دستیابی به اهداف تحول آموزش داشت .
مسئول پایش بسته های تحول گفت : نتیجه ارزیابی انطباق حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان در سال ۱۳۹۶ در سامانه پایش برنامه عملیاتی ( HOP ) به میزان ۴۳/۹۹ درصد؛ نشان از اهتمام و عزم مسئولین ارشد، اعضا هیات علمی و کارشناسان فعال در اجرای طرح تحول و نوآوری در آموزش دارد.
دکتر آسیه السادات بنی عقیل گفت در راستای توسعه ی ماموریت گرایی دانشگاههای علوم پزشکی کشور؛ بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سه سطح ستادی، دانشگاهی (کلان منطقه ای) و درون دانشگاهی طراحی شده است.
مدیر تحول و نوآوری در آموزش دانشگاه افزود :دانشگاه علوم پزشکی گلستان باتوجه به کسب تجربه غنی در عملیاتی سازی برنامه های تحول و نوآوری در آموزش و براساس توانمندی ها و ظرفیتهای درون سازمانی خود؛ قادر است با حمایت مسئولین ارشد دانشگاه با برنامه ریزی منسجم روند اجرای این برنامه را در قالب ماموریت های درون دانشگاهی و کلان منطقه ای به انجام رساند